Een jaar geleden....

Hoi allemaal, misschien komt niemand meer hier op het forum, ik ook bijna nooit maar toch...

Voor ons is het alweer een maandje geleden dat Isa 1 werd! Wat is de tijd snel gegaan en wat is zon klein wezentje genieten!!!

Hoe hebben jullie alles ervaren? Ook zo trots als een pauw als ze / hij weer wat nieuws deed?? Nou hier wel! Sommigen alweer zwanger of denken er??? Wat vonden jullie tegen vallen? Ik vooral het vele ziek zijn van Isa, een slechte weerstand (genen van dr mama) Telkens maar weer puffen en dit rot weer helpt ook niet mee!

Over een dikke 3 weken gaan we voor t eerst vliegen met Isa. We gaan een week naar Mallorca, heerlijk de zon opzoeken. Wel ook erg spannend, je moet nu aan best veel denken!

Ben benieuwd of er iemand reageert!

Liefs Kim & Isa
 
Ik kijk hier heel af en toe. Vervelend dat ze zoveel ziek is geweest. Hier is het tobben. Koen kan geen andere voeding verdragen dan flesvoeding (allery care) daarnaast heeft hij nog steeds last van de reflux en komt elke nacht nog steeds minstens 2 keer. Maar goed, zijn inmiddels in het Sophia voor verder onderzoek. Ze vermoeden dat hij een stofwisselingsziekte heeft.

Zijn ontwikkeling daarentegen is geweldig. Hij wordt zaterdag 1 en heeft vandaag zijn eerste stukken los gelopen. Hij sneeuwt zijn broertje onder. Hahaha.
 
Hoi, ook ik soms nog even hier.
Joep is ook alweer 1 jaar, wat gaat het snel he! We genieten erg van hem en van z'n boevenstreken!
In het begin vond hij slapen overdag niet leuk en was dan de hele dag door aan het huilen omdat hij moe was. Maar sinds een paar maanden hebben we eindelijk een goed ritme voor hem en voor ons gevonden en gaat het super! Hij eet goed, drinkt wat minder goed en slaapt fijn.
Hij is lekker ondeugend en kruipt de hele kamer rond. Staan en aan het handje lopen gaan prima, maar los lopen is nog te spannend.
Leuk dat jullie gaan vliegen Kim, snap dat het wel een beetje spannend is!
En supertje, wat heftig zeg! Hopelijk kunnen ze hem helpen, maar in het Sophia zit je volgens mij wel goed. Wel heel fijn dat zijn ontwikkeling goed gaat.

Hier nog niet zwanger, maar we hebben besloten dat we na de zomer stoppen met anticonceptie....spannend dus of ik nu weer net zo snel zwanger wordt als van Joep. Kan er echt al naar uit kijken!

Liefs Hester en Joep
 
Hoi,

Met ons gaat het ook goed.
Julia is nu 14 maanden en het is een super leuk meisje, maar ze kan ook wel een trutje zijn, haha. Als mevrouw haar zin niet krijgt... Ik zie haar later nog wel al krijsend op de grond in de supermarkt liggen.

Ze eet en drinkt als de beste.
Jammer genoeg heeft Julia veel last van haar huid (gekregen van haar moeder)
Van alles geprobeerd en nu onder behandeling bij een dermatoloog. We hebben het nu aardig onder controle.

Julia loopt nog niet, maar verder ontwikkeld ze prima. Ze gaat steeds meer speelgoed door krijgen en ze is echt een poppenmoeder.

Zwanger.... Eigenlijk mag ik het nog niet zeggen, maar ik heb me weer aangemeld bij de januari-groep, dus KIM stttttttttttttttt
Alles gaat goed. Ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad en ik ben nu 8 weken zwanger. Allemaal weer heel erg spannend.

Dames, geniet van de kleine dreumesen. Het gaat zo snel, maar ik geniet iedere dag van mijn kleine meid!!
 
Hoi Allemaal, beetje laat aar nog een reactie van mij!

Vervelend met de voeding en evt. stofwisselingziekte, maar super dat ie daardoor niet laat kisten en lekker doorgaat met zijn ontwikkeling!

Stoer dat joep al zo goed gaat met lopen enzo! En het slapen is ook rg fijn he als dat onder controle is! Isa is daar heel makkelijk in en heeft ook zo dr ritme weer te pakken als het een keer later word... zoals bijv op vakantie.

inmiddels weet ik het dus Ilse en super gefeliciteerd!!

Waarschijnlijk stoppen wij in september ook met de pil en dan eens rustig aan r voor gaan ( niet te snel hha)

De vakantie was echt top! We hebbe alle 3 zo enr genoten, we zouden zo weer gaan! wel ff aanpassen aan je kleintje maar ja dat wiste we wel.

Isa loopt wel maar dan4 stappen en vind ze het wel wee prima, nu loopt ze ook op handen en voeten hah, maar loopt ook zo weg met dr karretje hihi, dondersteentje is t ook wel hoor!

Tot spreeks!

X Kim en Isa

 
Terug
Bovenaan