een jaar getrouwd

A

Anoniem

Guest
Op 2 Juni zijn wij een jaar getrouwd. Ik voel me echt gelukkig hihi. Veel meegemaakt ook in dit jaar met als hoogtepunt natuurlijk de geboorte van Tyche. Die ook al in mijn buik zat met onze bruiloft. Mijn man heeft me echt verwend op onze bruiloft en me echt een mooie dag bezorgd. Dus dit jaar, na alle hektiek want we zitten midden in 'een huis kopen en verkopen-periode', wil ik mijn mannetje graag verrassen op onze trouwdag.

Oppas voor Tyche gaat wel lukken. Maar wat moeten wij dan gaan doen??
Heeft iemand tips??
Ik wil het echt heel leuk maken voor hem zucht... en niet zomaar saai iets eten en klaar zeg maar..

Groetjes Kirsten

Verras ons hier maar met een leuek trouwfoto van vorig jaar haha..
Nu ik het zeg, heb nog nooit een foto van jou gezien!! Ben wel nieuwsgierig eigenlijk haha..

Waarom ga je niet een mooie ballonvaart houden boven brabant?

Esmé mv kay

Dan begeef je je letterlijk in de 7e hemel,.. Ah,.. wat ben ik weer romantisch haha..

hmm leuk idee Esmee maar dan kan ik beter iemand anders meenemen want manlief heeft hoogtevrees hihi.

En een foto van mij.. jaa ik ben eigenlijk stiekem een beroemd fotomodel en ga hier mijn foto's dan niet zomaar neerplanten natuurlijk

Huur een mooie kamer in een landhuis in Friesland (meestal geef ik als voorbeeld Limburg, maar ja, dit is weer eens wat anders) en plan alvast wat leuke dingen om daar te doen (afhankelijk van zijn interesses bijv dagje sauna/masseren etc, of karten/lasergamen, een theatervoorstelling (kurhaus scheveningen), helicoptervlucht/ballonvaart/bungee-jump/duiken)
En boek anders een bruidssuite....

oh, vergeet die helicoptervlucht en bungee-jump dan maar, hihi

Wij zijn komende donderdag, 3 mei, alweer 5 jaar getrouwd. Het eerste jaar hebben wij voorbij laten gaan. Kreeg wel een mooi bos rode rozen. En eigenlijk is het dit jaar niet echt anders. Alleen gaan wij dit jaar voor het eerst met onze oudste uiteten !! Dit vind ik echt bijzonder, omdat dit een idee van mijn man is. Hij heeft gereserveerd en heeft mij en Jorick gister gevraagd of wij met hem mee wilden oppas voor Milan was al geregeld.

Tja het is misschien wel erg burgerlijk maar ik geniet nu al !!

Jolanda

Ik hou van burgerlijk! Hihi!

Ben al aan het google-en voor een leuk hotelletje (Thnx voor de tip )  of misschien weekend barcelona?? hmm nee kan ons dametje niet zo lang missen...

Veel plezier met uit eten...

Terug
Bovenaan