een jaar getrouwd

8 mei zijn wij 8 jaar getrouwd.... leuke cijfercombo.waar blijft de tijd en wat is er veel gebeurt..... leuk moment voor een herrinnering... zal ns ff kijken, bij de hema hebben ze leuke fotoboekjes voor een paar euro... leukleukleuk, kga papa ns ff verrassen.
mama van Rêve

Mamma Ilse je kunt ook een taart bij de hema bestellen met een leuke trouwfoto erop. Kan online bestelt worden (heb ik net gedaan, stt niet aan mijn man vertellen hoor !)

Klink ik al bejaard als ik zeg: Gut wat gaat de tijd snel hé???
In ieder geval dan sinds we zwanger waren en al helemaal nu Thomas ons vergezeld in ons leventje...
"Vroeger" deden wij elkaar nog wel eens verrassen met een heerlijk dagje Sanadome met alles erop en eraan. Dan regelde de één vrij bij de baas van de ander en hup: gaan!
Nu ik dit zo typ moet ik toch maar eens oppas gaan vragen en hubbie weer eens ontvoeren denk ik, hahahah. Krijg er al weer helemaal zin in, hihihi!

-X- marieke

PS: nelleke wat heb jij een hoop romantische ideeen zeg! Alleen voor anderen, of doen jullie zelf ook zo romantisch?

Nou, ik hoopte dat hubbie dit nog even leest voor 13 mei, HAHAHAHA
Nee, ideetjes genoeg, maar hier komt het er eigenlijk niet zo van. Moeten we inderdaad gauw maar eens gaan doen. Maar dan moet ik het onverwachts doen, want als ik het van  te voren zeg dan zijn er altijd wel dingen die voor moeten of klinkt ie niet zo enthousiast. Terwijl ik zeker weet als het eenmaal geregeld is ....
Hij houdt meer van lekker op de bank een filmpje kijken. Niet te veel poespas.
Liefs Nelleke

Hoi,

Even over die ballonvlucht, Wij hadden mijn zusje en (nu) man bij de trouwerij ook een ballonvlucht kado gedaan. Hij heeft ook superhoogtevrees, maar het schijnt (en hij bevestigde dat) dat je in een luchtballon geen last hebt van hoogtevrees. Hoe het kan, geen idee, maar zij vonden het beide schitterend! champagne erbij, piloot wegdenken en zwijmelen maar!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hoi hoi,

wij zijn 6 juni een jaar getrouwd en ook hier is al een hoop veranderd sindsdien.
Ik vind zo'n leuke taart bij de hema ook wel een id! K ga snel even kijken. Leuke foto van ons erop en tadaaaaaaaaa, misschien een leuk lingeriesetje..... hahaha

En Jolanda, gefeliciteerd met jullie 5?? jarig jubileum!!! Geniet van het uit eten met de oudste en manlief natuurlijk, daar gaat het om, toch???

Liefs Maaike mv Twan

Wij hebben in juni ook n feestje.
6 juni zijn wij 5 jaar getrouwd!
Gaat idd heel erg snel.
Dan willen we lekker uiteten gaan!

In principe maakt het toch niets uit wat je gaat doen, als je maar saampjes bent!
We horen wel wat het geworden is!

Dank je wel Maaike, Het uit eten was heerlijk en zelfs Jorick heeft het 2 uur volgehouden met mama en papa. We hebben genoten.....

Jolanda

Terug
Bovenaan