Een kind hoort niet thuis in een restaurant

Hoi,

Wij nemen Thijn wel gewoon mee naar een restaurant. (ook 5 sterren restaurants).

Wij gaan meestal rond half 8, dan geef ik hem wat warme melk voordat we gaan (krijgt hij normaal niet meer hoor).. Hij kletst dan wat, we wiegelen wat met de kinderwagen en meneer valt vanzelf in slaap.

Ik doe daar niet zo moeilijk over. In een 5 sterren restaurant kunnen ze daar ook wel tegen hoor.

Groetjes, Bianca

Nou wij nemen Julia ook gewoon mee hoor naar een restaurant.Of het nou een duur of ander restaurant is.

Ik laat onze dochter ook niet op de grond kruipen.....Ze zit gewoon in de kinderstoel, met wat  speeltjes.Wat soepstengels mee, tuitbeker mee.Ze kijkt amper naar de speeltjes om want de mensen die heen en weer lopen en die om ons heen zitten vindt ze veel spannender!Ze zit er zelf mee te sjansen!!En als wij wat te eten krijgen wat zij eventueel ook mag, nou dan krijgt ze gewoon een hapje!Voordat we naar het restaurant gaan zorg ik wel dat ik de avondeten al gegeven heb.Der toetje neem ik dan gewoon mee!Ook ik erger me aan kinderen die rond rennen door het restaurant of kei hard zitten te gillen, maar dat heb je zelf in de hand.....Zo denk ik erover

liefs

Wij kiezen wel de gelegenheid uit wat enigszins kindproof is, Vilmar zit dan in de kinderstoel en mag lekker mee eten, want dat doet hij het liefst!

Als we samen uit eten gaan vind ik het uitermate storend als er kinderen door het restaurant hollen en schreeuwen! (een beetje lawaai is niet erg natuurlijk)

Bij familiefeesten enzo hangt 't een beetje af van wat de rest doet, als iedereen zijn kindjes meeneemt dan nemen wij Vilmar ook mee! Ik vind het ook wel goed dat hij went aan dat soort drukte etc.

Tja, en er is altijd kans op een huilbui, poepluier of door de lucht vliegende etenswaren.......

Angelina is wel bijna 16 maanden en als we gaan eten, en dat is wel zeker drie a vier  keer in de maand, gaat ze gewoon mee. We zorgen er wel voor dat we er rond half zes er zijn. Vroeg eten, niet te druk, en ze krijgt veel aandacht ook van andere en zeker van het personeel.

Gr lucia

Wij zijn met Erikjan ook al een paar keer weggeweest, in de kinderstoel en lekker meeeten. Zolang kinderen niet krijsen en huilen vind ik het geen enkel probleem!

Janine

Wij zijn met Erikjan ook al een paar keer weggeweest, in de kinderstoel en lekker meeeten. Zolang kinderen niet krijsen en huilen vind ik het geen enkel probleem!

Janine

Terug
Bovenaan