Een klap op je relatie???

Hoi vogeltje!
Natuurlijk veranderd je relatie als je een gezin bent. De hele dynamiek wordt anders! Jij neemt de rol van moeder aan en je vriend die van vader. En samen zorg je voor jullie kleine kindje! 
Slapeloze nachten, onenigheden.. huilen lachen alles hoort erbij. Het is makkelijk te zeggen natuurlijk, maar ergens is het wel zo simpel! 
Maar hoe mooi als je dit samen aangaat en dat het samen lukt! Samen genieten, samen werken aan een doel! Samen zorgen voor iets van jullie beide. Het kan ook verenigen!! 
Mijn vriend en ik hadden een kindje niet gepland maar het was harstikke welkom, hierdoor dacht ik soms wel eens ‘ zijn we hier wel klaar voor? Kunnen we dit wel ‘. En we hebben het vertrouwen gehouden en vooral veel afspraken gemaakt over hoe we dit samen gingen doen. 
En we staan er sterker in dan ooit! Aan het begin was ons hele leven totaal op ze kop en anders en natuurlijk miste ik wel eens hoe we voor onze kleine de hele avond met zijn tweetjes op de bank konden zitten! Nu is onze kleine helemaal deel van het gezin en kunnen we uren lang samen van hem genieten. En als hij op bed ligt is het papa en mama tijd. 
Ja ik kan alleen maar zeggen, als je vertrouwen hebt in je relatie en je partner samen praat over alles wat gaat veranderen je er echt sterker samen uitkomt! En je geluk kan dan echt niet op.
Niet meer malen in je hoofd.. de positieve dingen hoor je nooit maar die zijn er echt.. waarom zouden er nog steeds tweede en derde en vierde babys geboren worden?! 
 
 
Hoi vogeltje,
 
zoals hierboven wordt omschreven veranderd je relatie zeker. De eerste weken waren vooral pittig, gelukkig was mijn man de eerste drie weken vrij zodat we alles als kersvers gezinnetje rustig konden aanvoelen heel fijn vond ik dat.  Heerlijk het gezins leven en tuurlijk mis je zo nu en dan feestjes het is allemaal meer plannen maar het brengt zoveel gezelligheid met zich mee. Ondanks dat onze dochter nu 13 maanden is en iedere nacht een aantal keer wakker wordt gaan we weer voor ons tweede kindje ??
succes en veel geluk 
 
Ik vind het een verdieping van de relatie! Onze dochter is nu anderhalve week oud, maar tijdens de zwangerschap en bevalling was mijn man mijn rots! En deze eerste weken zijn superzwaar door de gebroken nachten, maar ook daarin vind je elkaar! Tuurlijk ben ik door vermoeidheid snel geirriteerd, maar boven alles groeit de liefde dubbel zo hard, omdat we ineens een gezin zijn! Ik zie dus alleen maar pluspunten. Wel is een goede communicatie heel belangrijk!
 
Terug
Bovenaan