Een knappe meid!

Gelukkig zit het er op! En wat heeft ze het goed gedaan! Je mag zeker trots zijn! Ik hoop dat ze snel nergens last meer van heeft.

Gelukkig zit het er op! En wat heeft ze het goed gedaan! Je mag zeker trots zijn! Ik hoop dat ze snel nergens last meer van heeft.

Wat een dappere kleine meid zeg !!
Heerrlijk dat het achter de rug is. Nu maar hopen dat jullie een betere tijd tegemoet gaan, met wat minder snotneusjes enzo :)
Als het buiten nu ook maar voorjaar wil worden, dat zou wel fijn zijn, toch ?
Fijne dagen !
Liefs, Sophie
Enne... nog getest ??

Wat een dappere kleine meid zeg !!
Heerrlijk dat het achter de rug is. Nu maar hopen dat jullie een betere tijd tegemoet gaan, met wat minder snotneusjes enzo :)
Als het buiten nu ook maar voorjaar wil worden, dat zou wel fijn zijn, toch ?
Fijne dagen !
Liefs, Sophie
Enne... nog getest ??

Hoi meiden,

Omdat ze uit haar neusje bloedde, ging de verpleegster ervan uit dat ook dr neusamandel weer verwijderd was. Dit was dus niet, kwamen we achter toen we later vandaag nog konden bellen.
Vandaar dat onze meid gelijk ging drinken haha.
Neemt niet weg dat we nog steeds super trots zijn op haar.
Ze speelt weer lekker, alleen uit dr neusje komt soms nog wat snot met bloed, hopelijk is dat snel over.
Ze is ook beetje warm, maar vorige keer had ze ook verhoging na de narcose, dus ik denk dat het daaraan ligt.

Testen.... Manlief wil wachten. Ik ben nog niet ongi :):) maar aangezien ik in december 2 weken overtijd was en er niks aan de hand was, is hij wat voorzichtiger geworden.
Ik hou jullie uiteraard op de hoogte :)

Liefs Irene

Hoi Irene,

Ook wij zijn supertrots op Myrthe!!!
Geef haar maar een dikke knuffel van ons en we hopen dat ze zich zo goed voelt dat ze zondag een lekker stukje Elmo-taart komt eten.

Liefs Monica

Hoi Irene,

Ook wij zijn supertrots op Myrthe!!!
Geef haar maar een dikke knuffel van ons en we hopen dat ze zich zo goed voelt dat ze zondag een lekker stukje Elmo-taart komt eten.

Liefs Monica

Hoi Irene,

Ook wij zijn supertrots op Myrthe hoor!!!
Geweldig gedaan!!!
Kom er vanavond niet aan toe om jullie te bellen, hopelijk voelt Myrthe zich zo goed dat ze zondag een lekker stukje Elmo-taart komt eten.
Geef haar maar een dikke knuffel van ons.

Liefs Monica

Terug
Bovenaan