Een lange periode van nieuwsgierigheid

<p>Ik ben nu bijna 14 weken zwanger en merk dat me kwaaltjes langzaam verdwijnen, het duurt nog zo een 4 weken voor ik weer op controlle mag komen bij de verloskundige. Ik vind het een hele saaie periode ? je voelt je kindje nog niet en ineens zijn je misselijkmakende hormonen ook verminderd, ik vind dit een saaie periode hebben daar meer dames last van of van gehad? </p>

Sorry dat ging niet goed, ik snap je gevoel heel goed ik ben ook bijna 14 weken zwanger. Ik heb alleen dus mijn hele zwangerschap nog bijna geen klachten gehad dus het enige wat het voor mij echt maakt zijn eigenlijk de echo’s. Soms heel vervelend als je er niets van merkt ?

Ik snap wel wat je bedoeld dat het 'Saai' is als je al die weken moet wachten op een nieuwe echo. Ik telde echt de dagen af dat ik mijn zoontje weer even mocht zien.. Helaas was ik tot de 28 weken hele dagen misselijk, dus zwanger voelde ik mij zeker wel!

Jaa!!! Ik ben ook misselijk geweest en nog niet helemaal er vanaf ? het is me 3e maar kan me niet heugen dat ik het ook zo bij die andere gevoeld heb. Ik ga nu volgende week maar voor een pret echo geslachts bepaling dan zie ik het in elk geval weer even, moet even terug op die roze blauwe wolk gezet worden ?

Geniet er lekker van :) dit is het trimester waarin je je over het algemeen goed voelt en veel energie hebt. Vanaf 30 weken wordt het zwaar is mijn ervaring. Ik ben nu 36 weken en ben doodmoe, pijn aan mijn bekken en ben opeens een aambei :(
als je je zorgen maakt kan je idd hartje luisteren bij VK. Maar het is heel normaal dat je kwaaltjes na ongeveer 12 weken verdwijnen. Geloof mij andere kwaaltjes komen binnenkort in volle glorie ;)

Terug
Bovenaan