Een lange periode van nieuwsgierigheid

Ik begrijp ook heel goed wat je bedoeld! Zelf ben ik 19 weken zwanger en boel haar nu elke dag heel goed schoppen en doen.
Toen ik 14 weken zwanger was, hadden we een pretecho voor de geslachts bepaling, dat hielp mij die saaie periode wel beetje door.. Soms had ik smorgens zo erg dat ik twijfelde zwanger te zijn en echt een test ging doen om het mezelf te bewijzen, zo stom ?
Komt goed, plan een echo of ga lekker alvast beetje shoppen, een baby pakje of rompertje, kan ook al wonderen doen ?

Herkenbaar. Nu 14 weken zwanger van de 2e. Ik kan wel zeggen dat ik er nu toch minder mee bezig ben als bij de 1e. 
Het leeft wel, maar toen telde ik iedere dag, dat doe ik nu niet! ;-) Het vliegt wat sneller nu! 

En ik moest lachen om de reactie van een dame op deze topic met ik ben nu een aambei
Daarna correctie ik heb nu een aambei whihi ;-D 

Dat had ik ook! Tot een week of 18. Ik telde echt de dagen en werd er af en toe gewoon wanhopig van dat het nog zoooo lang duurde voordat ik uitgerekend was. Met 16 weken hebben we een pretecho laten doen. Dat is echt een aanrader! Na de 20 weken vond ik 't hard gaan. 

Heel herkenbaar! Wij hebben met nr 1 met 15 weken een geslachtsbepalende echo gehad. Dat brak de periode wel enorm.

Heel herkenbaar! Ik vond de hele zwangerschap maar lang duren. Mijn tip werd eerder ook al genoemd: ga lekker shoppen. Straks voel je je misschien weer minder goed en aan t eind van je zwangerschap is het toch allemaal wat zwaarder. Dus leef je nu lekker uit ;)

Ik ben ook nog geen dag ziek geweest (alleen zere borsten).. Mag echt absoluut niet klagen maar soms vergeet ik wel eens dat ik zwanger ben omdat ik mijzelf super goed voel, misschien wel beter dan voor de zwangerschap.
Dan kijk ik even op de echo en dan komt het gevoel weer terug :)

Terug
Bovenaan