een leuke manier om te vertellen ????????

hey meiden

ik ben opzoek naar een leuke/originele manier om het aan mijn ouders te vertellen en de manier waar ik het op wilde doen is al door mijn zusje gebruikt (2 rompertjes met l love oma en opa en daar de eerste echo bij)

Ik heb bij de eerste een speen gegeven met i love opa en ook een voor oma.. Het verbaaste me dat ze het niet snapte hahahaha. Verder ben ik niet zo creatief dus ik kan je niet helpen!

Heb de eerste zwangerschap (die uiteindelijk misging) aan de opa's en oma's een klein koffertje gegeven met een speentje erin en een rompertje en een kaart voor opa en oma...

Nu ging t zoooo snel, heb een paar roze en blauwe sokjes gekocht in een doosje en deze gewisseld (dus elk doosje 1 roze en 1 blauwe) en die gegeven, vonden ze ook erg leuk!

Succes met vertellen, is erg leuk!

Heb ergens gelezen dat iemand een rijstekorrel in een enveloppe had gedaan en deze opgestuurd met een kaartje erbij: Hoi opa en oma, Zo groot ben ik nu... (ook leuk om de echo er dan bij te doen denk ik)

Hi Ik heb het mijn ouders verteld door een "toolkitdoos" samen te stellen. Een paar kleine sokjes, speentje, doekje, etc. Met daarop groot EHBO doos. En helemaal onderaan in het klein "eerste hulp bij oppassen"

Mijn ouders hadden recentelijk allebei in het ziekenhuis gelegen dus ze dachten aanvankelijk dat het voor hun zelf was, zo hebben wij het ook gebracht. Zelfs toen ze de doos opendeden duurde het nog 2 minuten voor ze het begrepen.

Verder heb ik bij mijn zussen situaties gebruikt die ik recentelijk met hen heb meegemaakt. Zo wist ik bijvoorbeeld al voor de test dat ik zwanger was en kreeg eetbuien terwijl mn zus hier sliep. Een avond ben ik om 23.00uu opgestaan om een uitgebreide salade te maken en in mn eentje op te eten. Ze heeft me toen zo uitgelachen. Ik heb het haar verteld door een zakje ijsbergsla te kopen en in te pakken met daarin babysokjes. Ook bij haar duurde het een volle minuut voor ze de babysokjes begreep.

Gebruik dingen die je familie van je weet of wat ze bij je hebben gezien zonder dat ze wisten dat je zwanger was.

Succes en bovenal heel veel plezier!!

Had net als FFoontje bij me dochter een ehbo-kist gedaan en vonden ze super leuk!!!
deze zwangerschap me dochter laten vertellen door middel van een shirt waar op stond;
Straks ben ik niet meer in me Eendje! en stond er een afbeelding van een eendje bij! duurde weliswaar een uur voordat het werd opgemerkt haha

war ook leuk is, om naar je ouders te gaan en ze allebij blindoeken en dan op de tafel vanalles neerleggen

of een kaart maken en erop schrijven
van harte gefeliciteerd opa en oma

groetjes amanda

Terug
Bovenaan