Hi Ik heb het mijn ouders verteld door een "toolkitdoos" samen te stellen. Een paar kleine sokjes, speentje, doekje, etc. Met daarop groot EHBO doos. En helemaal onderaan in het klein "eerste hulp bij oppassen"
Mijn ouders hadden recentelijk allebei in het ziekenhuis gelegen dus ze dachten aanvankelijk dat het voor hun zelf was, zo hebben wij het ook gebracht. Zelfs toen ze de doos opendeden duurde het nog 2 minuten voor ze het begrepen.
Verder heb ik bij mijn zussen situaties gebruikt die ik recentelijk met hen heb meegemaakt. Zo wist ik bijvoorbeeld al voor de test dat ik zwanger was en kreeg eetbuien terwijl mn zus hier sliep. Een avond ben ik om 23.00uu opgestaan om een uitgebreide salade te maken en in mn eentje op te eten. Ze heeft me toen zo uitgelachen. Ik heb het haar verteld door een zakje ijsbergsla te kopen en in te pakken met daarin babysokjes. Ook bij haar duurde het een volle minuut voor ze de babysokjes begreep.
Gebruik dingen die je familie van je weet of wat ze bij je hebben gezien zonder dat ze wisten dat je zwanger was.
Succes en bovenal heel veel plezier!!