een leuke manier om te vertellen ????????

Ik heb ze een weckpot met roze/witte en blauwe/witte muisjes gegeven met daarin een foto van de 1e echo. Vond het zelf nog best crea van mezelf...Geen idee wat ik anders had gedaan...

Mijn schoonmoeder (die het hardste roept dat ze oma wil worden) had het in eerste instantie niet door. Tot het kwartje viel. Hilarisch moment!!

ik heb chocolaatjes gekocht, die ik even laat smelten in de magnetron, en dan strooi ik er blauwe en witte muisjes op. die laat ik rond gaan, als ze bij ons op de koffie komen...

je kan bijv ook een cake bakken, met glazuur en dan roze en blauwe muisjes er over strooien.

succes allemaal!!

Goh, wat creatief allemaal! en Leuk!
Ik heb het gewoon verteld, zonder poespas, maar achteraf was het wel leuker geweest met iets erbij bedenk ik me nu, ach ja, tis al te laat!
Ik heb er nooi over na gedacht om het op een originele manier te vertellen. Nu moet ik wel zeggen dat ik vooral naar mijn moeder toe geen geheim kan bewaren. Ze wist al dat we graag een 2e kindje willen, dus ze vroeg ons al regelmatig, dus toen ze het nu vroeg, kon ik het niet voor me houden (ik was toen nog maar 4 weken zwanger).

Bij mijn eerste zwangerschap hadden we chocolaatjes met roze en blauwe muisjes in een zakje gedaan en een kaartje eraan met daarop: In mei komt er een kleintje bij! (was in mei uitgerekend)
We gingen op de koffie bij ouders/broers/zussen en gaven het dan. Was erg leuk. Nu hebben we een shirtje voor mijn dochter met de tekst "Hoera!!! ik krijg een broertje of zusje.
Met kerst heeft ze dat dan aan en zien we mijn fam. en mijn vriends fam. Misschien dat ze het met oud&nieuw weer aan, dan zijn we met een hoop vrienden

Terug
Bovenaan