Een maandje rust

Amber en Dikkiedik:
Zie mijn topic 'waar zijn de meiden van langer dan een jaar bezig/ beozek aan de gyn'. Ik hoop dat ik iedereen daar weer bij elkaar kan brengen. Er is iets mis gegaan en Esk heeft dat moment aangegrepen om gelijk wat meer afstand te nemen. Dus hopelijk vinden we elkaar hier dan maar weer. In sept. komt er hier ook een nieuwe versie, dus wie weet is dat weer prettiger.Zie ik jullie daar?

Overige meiden, bedankt voor jullie meningen. Ik heb besloten om idd een maand pauze in te lassen. Hoe moeilijk het ook is.

x
W

Hoi Wenser,
Wij zijn sinds oktober 2008 bezig om zwanger te worden, 2 maanden geleden moest ik ook medicijnen gebruiken waarbij ik niet zwanger mocht worden, ik moest ze zelfs 6 weken gebruiken! Erg lang, maar wij hebben dat moment meteen aangegrepen om ff rust te nemen. In eerste instantie vond ik het erg lastig omdat iedere maand er (zoals je zelf al schrijft) een te veel is, maar achteraf is het toch wel heel erg fijn geweest. Tijdens de vakantie hoefde we ook nergens op te letten qua eten en drinken, dus we hebben er dan ook lekker van genoten.
Als je het mij vraagt, zeker een aanrader! Wij hebben er nu weer helemaal zin in en zijn er ook weer een stuk relaxter onder.

Groetjes.

Van alle reacties die ik heb gehad van mijn kennissen en op dit forum waren de meesten toch wel positief over mijn maandje rust. Afgelopen weekend heb ik mijn hoofd erop gebroken en besloten om idd. een maand rust in te lassen.

Ik ben benieuwd of ik de rust ook echt kan pakken, want tot ik de knoop had doorgehakt voelde ik mij ook erg verdrietig en moedeloos. Maar ook wel even rust rondom het plannen en even tijd om aan mijzelf te denken.

Om even goed afstand te nemen zal ik ook afstand nemen van het forum.

Wenser

hoi wenser,

zo af en toe lees ik hier nog mee of op de hoogte te blijven van jullie...toevallig zag ik je naam weer staan!! je hebt gelijk dat je even laten varen, al zal dat ook wat tegenstrijdige gevoelens opleveren, je wilt natuurlijk elke kans benutten...doe lekker je ding, drink lekker een wijntje....ik hoop zo dat het zich spontaan aandient....ik gun het jullie ontzettend, vind het erg dat je zo'n verdriet hebt en leef met je mee...

je hebt je onderzoeken gehad toch? daar kwam niets uit toch?

heel veel sterkte en ik denk aan je/jullie

xx
polleke

Terug
Bovenaan