een meisje !!!

Ik ben net door mijn vriendin gebeld die 16 weken zwanger is.
Ze heeft gisteren te horen gekregen dat het een meisje wordt.
Ik kan niet wachten totdat ik ook zover ben...
Willen jullie ook weten wat het wordt?

Wat leuk!
Ja, wij willen wel weten wat het wordt.
Alleen wilt mn man dat dan wel onder ons houden en niet "bekend" maken, daar heb ik nog wat moeite mee, maar snap 'm wel.
Wil jij weten wat het wordt? En zo ja, gaat dat bericht dan ook de wereld in?

Ik kan niet wachten totdat ik het weet! En ik wil het wel geheim houden, maar dat kan ik niet. Vaak wil ik het geluk wel van de daken schreeuwen en trots iedereen het kamertje laten zien...
We gaan het wel proberen (ahum...)

Wat leuk!! :) Heeft ze al meerdere kindjes? Wij willen het ook weer weten, zijn we veel te nieuwsgierig voor ;-) Alleen nog maar eens even afwachten tot de volgende echo, ben nog heel voorzichtig nadat het een keer fout is gegaan.. We hebben een jongetje en ik hoop dan nu toch wel stiekem op een meisje ;-) al zijn twee jongens ook weer wel erg leuk! Ach ja, we zullen nog een hele tijd moeten wachten voordat we het weten....

Ook hier erg nieuwsgierig vooral manlief wil het graag weten.. ik eerst niet maar denk dat de perfectionist in mij het wel moet weten en dan mag ook iedereen het weten.. duurt nog zo lang hè ..

Wij willen het wel weten! We proberen het dan voor ons te houden, maar je verspreekt je zo snel... Jongen of meisje, maakt me niet uit. We gaan het zien over een week of 12...

Net als bij de eerste willen we het weten en vertellen het ook. Dit jaar gaan we een extra geslachtsecho doen, vlak voor onze vakantie (shhht weet mijn man nog niet, vorige keer had ik een 3d echo gekregen, dus nu is het mijn beurt om hem te verassen).

Wij zijn a) te nieuwsgierig en b) te praktisch ingesteld en c) ben ik erg slecht in dingen voor me houden waar ik enthousiast over ben...

Terug
Bovenaan