een meisje !!!

wij willen het ook weer weten, bij de tweeling vonden wij het sowieso wel makkelijk qua aanschaf spullen..en we hebben nu 3 meiden dus nu willen we het ook weten want als het een jongetje word ( wat we erg leuk zouden vinden) moeten we toch even naar de blauwe kleur haha..
maar mocht het weer een meisje zijn maakt dat ons niets uit hoor..

Voor mijn vriendin is het het eerste kindje. Haar vriend had al een jongen dus hij is erg blij! Het maakt mij ook niet uit, ik heb al twee van elk, maar ik ben ervan overtuigd dat dit een jongen gaat worden!
Overigens is mijn vriendin 16 weken zwanger en ze konden een duidelijke geslachtsbepaling doen.... dus 12 weken wachten... echt niet!!! haha :)

the sooner, the better!

Ja, wij willen het ook weten, net zoals de vorige keer! En toen hebben we het gewoon verteld, kan je het ook niet per ongeluk verraden.
Het is nu een tweeling, en waarschijnlijk 2-eiig. We hebben al een dochter. Stiekem hoop ik nu op een jongen en een meisje.
Ach, als het maar gezond is, dat is toch het allerbelangrijkste!!

Wij willen het weer niet weten (bij de eerste twee wisten we het ook niet). Ik vind het namelijk even leuk om een zoon of dochter te krijgen, het maakt me gewoon echt niets uit en het is zo'n leuke verrassing na zo'n bevalling!

Terug
Bovenaan