Een miskraam, wat kan ik nog verwachten?

ik heb onlangs ook een miskraam gehad bij 8 weken. Bij mij begon het ook met wat oud bloed , maar zetten na 2 dagen door na de 3e dag werd het bloeden al een stuk minder en na 1 week was het al helemaal gestopt. Op de ochtend dat ik het vuchtje was verloren mocht ook gelijk naar de verloskundige om te kijken of mijn vermoeden klopten. Ze konden toen gelijk zien dat mijn lichaam al helemaal schoon was. Dit was in zekere zin wel een opluchting.
 Ik ben nu vooral bezig met wanneer ik nu weer vruchtbaar ben en hopelijk zijn we binnenkort gewoon weer zwanger, maar de angst zit er nu wel. en geef jezelf inderdaad de ruimte om het te verwerken. Emotioneel hakte het er bij mij ook wel in, zeker op het moment als ik een zwangere vrouw zie. tegelijk ook voor hun heel blij dat zij wel een kindje mogen verwachten. 
en bij ons komt het ook zeker goed! ;) 
bij vragen altijd de verloskundige bellen! sterkte en geef jezelf gewoon de tijd. 
Liefs

Verschilt enorm per persoon. Ik verloor geen mega stolsels ondanks dat mijn mk met 10weken was. Wel heel veel bloed.. Echt veel. 3dagen en toen verloor ik het vruchtje. Daarna nam het snel af en weer 3dagen later was het bloeden klaar. Toen ruim 2maanden niet ongesteld geweest. 

Ik vanmorgen een miskraam gehad helaas. Nu mega erg aan het bloeden. Ik was 6 weken in verwachting.
Vanmorgen ook telefoontje gehad van de huisarts dat mijn HCG hormoon was gedaald.
In mijn achterhoofd had ik dit al verwacht omdat ik de laatste 5 dagen bruin bloed verlies had.
Heel raar maar voel me op de een of andere manier best opgelucht.. de afgelopen weken waren slopend! 
Nu met goede moed er weer tegen aan.
Gelukkig zie ik het nu niet als een kindje verloren maar gewoon als een eitje en zaadje wat niet gelukt is samen. Hopen dat ik dit over een aantal weken nog steeds zo zie.

Allereerst ontzettend naar dat je een miskraam hebt gehad. Ik weet precies hoe dat voelt. Bij miskraam 1 heb ik na 9 weken zwanger, 8 weken bloedverlies gehad. Die andere 2 miskramen waren na 6 weken en toen heb ik 5 weken bloedverlies gehad. De huisarts was van mening dat dit persoon verschilt en dit ook afhankelijk is van hoever je was.
Inmiddels weer 9 weken zwanger. Erg spannend. 

Terug
Bovenaan