ik heb onlangs ook een miskraam gehad bij 8 weken. Bij mij begon het ook met wat oud bloed , maar zetten na 2 dagen door na de 3e dag werd het bloeden al een stuk minder en na 1 week was het al helemaal gestopt. Op de ochtend dat ik het vuchtje was verloren mocht ook gelijk naar de verloskundige om te kijken of mijn vermoeden klopten. Ze konden toen gelijk zien dat mijn lichaam al helemaal schoon was. Dit was in zekere zin wel een opluchting.
Ik ben nu vooral bezig met wanneer ik nu weer vruchtbaar ben en hopelijk zijn we binnenkort gewoon weer zwanger, maar de angst zit er nu wel. en geef jezelf inderdaad de ruimte om het te verwerken. Emotioneel hakte het er bij mij ook wel in, zeker op het moment als ik een zwangere vrouw zie. tegelijk ook voor hun heel blij dat zij wel een kindje mogen verwachten.
en bij ons komt het ook zeker goed!
bij vragen altijd de verloskundige bellen! sterkte en geef jezelf gewoon de tijd.
Liefs
Ik ben nu vooral bezig met wanneer ik nu weer vruchtbaar ben en hopelijk zijn we binnenkort gewoon weer zwanger, maar de angst zit er nu wel. en geef jezelf inderdaad de ruimte om het te verwerken. Emotioneel hakte het er bij mij ook wel in, zeker op het moment als ik een zwangere vrouw zie. tegelijk ook voor hun heel blij dat zij wel een kindje mogen verwachten.
en bij ons komt het ook zeker goed!
bij vragen altijd de verloskundige bellen! sterkte en geef jezelf gewoon de tijd.
Liefs