Een nieuwe kans.....

A

Anoniem

Guest
Ik zat vandaag in mijn zwangerschapsdagboeken van mijn twee kindjes te kijken en zag dat ik in beide gevallen getest had op 12 dagen na mijn eisprong.
Vlagen van misselijkheid, gespannen borsten maar ook van die onrustige dromen zijn de overeenkomsten met beide voldragen zwangerschappen.

Ik kon het niet laten, heb een test gepakt, geplast, getest en tot mijn grote verbazing ZWANGER!!!!

De vlag gaat nog niet uit, maar ik heb het gevoel dat ik hiermee een nieuwe kans krijg. Een kans op dat grote gezin dat ik ooit wilde, dat gezin dat jaren terug ineens uit elkaar viel, een kans om samen met iemand dit kindje vanaf het begin groot te zien worden. Een broertje of zusje voor mijn kinderen.

Tranen stromen over mijn wangen en ik weet dat het nog mis kan gaan, toch ben ik hartstikke blij.

Kus
Miep
(zwanger geworden in ronde vijf. Getetst op dag 23 van de cyclus, 12 dagen na de eispong)

Ho Miep! Wat mooi voor jou!
kbegrijp dat je jezelf ng wat wil beschermen tegen een eventuele teleurstelling maar ik hoop zo hard voor jou dat het allemaal goed komt!
Echt heel blij voor jou!
Geniet er toch al voorzichtig van!
Proficiat!

Meid, Dit is geweldig nieuws! Gefeliciteerd! Stooi een beetje van dat zwangervirus naar ons allemaal. Er zijn deze maand veel gelukkigen. Wat hebben jullie toch allemaal gedaan? (Ok. klussen)Wat is het geheim?
Fijne tijd met partner en kinderen!
Groetjes Kat

Hoi meid,

Wat geweldig nieuws !!! Gefeliciteerd !!! Ga er maar onwijs van genieten !!!!!!!

Groetjes Biaggi

HI Miep!!!!

GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!
Ga er goed van genieten he!!

Liefs Flower

Terug
Bovenaan