Een nieuwe kans.....

lieve miep wat ben ik blij dat ik las dat je zwanger ben helemaal te gek zeg meis.ik zit hier met traantjes in me ogen voor jou ik blijf het zeggen te gek te gek te gek. ga er lekker van genieten.maar we horen toch nog wel van je. ik hoop dat ik ook eens kan melden aan je dat ik een derde kindje krijg.nou lieverd een heellllllllllll fijn weekend en hou ons op de hoogte he dikke knuffels van mercedes (pepe)

Hoi Miep,

De laatste weken veel meegelezen en meegeleefd met een aantal mensen en ook met jou.
Van harte gefeliciteerd en ga er gewoon van genieten
Wat een heerlijk nieuws!

Noor

JIPPIE!!!!TE GEK!!!!
Gefeliciteerd meid, lekker genieten!
Groetjes,
Joosje

Heeeeee, onwijs gaaf zeg.
Geniet ervan. Hopelijk zijn er nog meer gelukkigen binnenkort.
Ik wilde je nog bedanken voor de vele reacties.
thanks

Laat nog een wat van je horen.
Veel liefs, Sandra D.

SUPERRRRRRRRRRR!!!! :)))

Helemaal leuk, Miep!
Volg alles hier en zie dat het een erg vruchtbare maand is. Ik ga ook maar naar het septemberforum, want in augustus helaas geen bekende namen.

Liefs en geniet ervan,

Coco
9 wkn en 3 dgn zwanger

Hé Miep,

Wat SUPERRRRRRRR!!!!! Geweldig voor je!!! En ik vind het onwijs gezellig dat jij ook naar het septemberforum kan! Ik snap je reserve heel goed. Ik heb precies hetzelfde. Ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger, en de tijd gaat zóóóó langzaam... Ik kan niet wachten tot die onzekere eerste tijd voorbij is. Maar ik probeer ook al te genieten, hoor! Richard Krajcek zei eens tegen zijn Daphne: het is een tijd van blijde verwachting, niet van angstige afwachting.
Dus toch maar af en toe lekker over namen fantaseren en met een schuin oog naar die fijne babyspulletjes kijken...

Nou, lieve Miep, het worden mooie maanden voor ons. Daar ga ik van uit!!

Liefs, Inge

Oh wat een goed nieuws zeg!
Geweldig en zo snel positief getest 12 dagen na je ei. Dat scheelt een hoop nagelbijten, haha

Van harte gefeliciteerd en idd genieten van nu!

Terug
Bovenaan