Een nieuweling!

Hoi allemaal!

Ik ben vandaag voor de eerste keer op dit forum, errug gezellig!
Ik ben dus nu 1 mnd gestopt met de pil, en hebben geklust (uitgerekend) net voor de eisprong (hopen we). Snel daarna heb ik ontzettende last van buikkrampen, misselijkheid, moe, dikke buik, pijn in de rug,gevoelige borsten. Wat zou dit kunnen zijn?? misschien toch zwanger??
Ik heb ook al gelezen dat het een reactie kan zijn op het stoppen van de pil innemen. De laatste dagen ben ik ook er duizelig!

Misshien een erg domme vraag: wat betekend de afkorting NOD en ONGIE (ongesteld??)

Wie herkend deze "kwaaltjes" allemaal en kan mij antwoord geven op de domme vraag!!

Doei!!
 
Hallo,
Ik ben ook een nieuweling van gisteren en ik hoop voor jou dat je inderdaad zwanger bent en je stelt helemaal geen domme vraag, ik zit zelf eigenlijk ook met die vraag over ongie en nod.
Hopelijk weten we t snel.
In ieder geval veel succes met t testen als je een testje doet.
grtz
 
Hoi Tooske,

Welkom op het forum, pas maar op voor een forumverslaving.
Wie weet is het jullie meteen gelukt om zwnger te raken want zo nu en dan lees je dat je de eerste maand na het stoppen met de pil erg vruchtbaar kan zijn.
Toch wil ik je niet ontmoediggen hoor maar het kunnen ook 'afkickverschijnsellen' zijn. De dingen die je hier vernoemd komen vaak voor na het stoppen van de pil. Ik hoop in ieder geval dat het voor jullie wel betekend dat je zwanger bent maar je zal toch echt nog even af moeten wachten.

Nou een andwoord op je andere vraag.
Ten eerste is het helemaal geen domme vraag, domme vragen bestaan hier niet. Toen ik net op het forum kwam kijken en over 'klussen' las dacht ik nog "o leuk ik ben ook bezig met verbouwen in huis" maar daar ging het dus helemaal niet over.
NOD= de dag dat je verwacht ongesteld te worden maar dat niet hoopt omdat je hoopt op zwangerschap.
ONGI= ongesteld goed gegokt van je hihihi.

Nou heeeeeel veel succes met het zwanger worden en veel plezier met het verbouwen van je huis uuuhhhh klussen bedoel ik hihihi!!!!!

liefs, Ank
 
Nou Ikke,

Twee vliegen in een klap. We verstuurde tegelijkertijd ons berichtje, nu weet jij het ook!!!

Volgende keer gewoon vragen hoor, echt niet dom hoor!!!!!!

Liefs, Ank
 
Hoi Tooske,
welkom op het forum. Maar zoals ik al eerder las op deze pagina pas op dat je er niet verslaafd aan raakt. Ikzelf ben 4 maanden geleden gestopt met de pil en heb ook dezelfde klachten gehad als jou. Maar helaas... Misschien is het bij jou wel raak. Maar pas op dat je er niet teveel van verwacht.
Succes
Annne
 
Hallo Tooske,

Ik ben ook pas een maand geleden gestopt met de pil, wist dus niet wat mijn cyclus was. Ook geklust tijdens de eisprong maar had maandag mijn nod, en ben gisteravond ook gewoon ongi geworden. Maar misschien dat jij meer succes hebt.........
 
Nou je komt als geroepen tooske.
Ik zat met dezelfde vragen. Wij zijn vorige maand gestopt met de pil. En hopen natuurlijk net als iedereen snel zwanger tezijn.
Ik heb ook allerlei vage klachten, buikkrampen, moe, misselijk, rugpijn.
mijn ongi is afgelopen dinsdag uitgebleven dus we wachten met spanning af.
Iedere keer als ik ga plassen denk ik en????
We kunnen elkaar door het forum op de hoogte houden.
Groetjes een net zo zenuwachtige weegschaal.
 
Terug
Bovenaan