Een nieuweling!

Ik voelde ook van alles maar werd toch echt ong. helaas... Toch veel de liefde bedreven (ja dat was het echt), ook rond de datum dat ik mijn eisprong moest hebben... Gek lichaam!
 
hihi...grappig dat er zoveel meiden in de zelfde situatie zitten. Ook ik ben nieuw op het forum en ook net twee maanden geleden gestopt met de pil. helaas zullen we allemaal waarschijnlijk iets meer geduld moeten hebben dan we eigenlijk zouden willen. Nou ja, zet em op...

p.s ik was blij dat je die vragen hebt gesteld over die afkortingen, ik was nl. ook al druk aan het achterhalen wat ze betekenen.

Groetjes Marianne
 
Hallo allemaal,

Ik ben geen dokter of zo, maar ik heb altijd begrepen dat het beter is om een paar maandjes te wachten met proberen zwanger te worden nadat je met de pil bent gestopt. Wellicht kunnen jullie dat aan jullie huisarts vragen?

Verder wens ik jullie allemaal veel succes toe!
 
Hoi Michelle,
Daar heb je geen gelijk in. Met mijn huisarts heb ik het besproken en die raden het wel aan. Alleen was zijn rede voor mij niet genoeg om nog te moeten wachten. Het was puur om eerst een beetje je eigen cyclus te krijgen. Op deze manier kon je dan betre uitrekenen wanneer je eventueel uitgerekend zou zijn mocht je meteen zwanger worden. Verder was het helemaal geen probleem.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs, Ank
 
Ik dacht, laat ik het gewoon vragen over dat ongi en nod gedoe!
Ik dacht dat het een stomme vraag was, maar bedankt allemaal dat jullie zo'n leuke reactie sturen.
En voor weegschaal: Ik vind het wel leuk om elkaar op de hoogte te houden maar dat geld natuurlijk voor iedereen.
Nou is het voor mij afwachten of ik deze week ONGI(??) word??

Groetjes Tooske, en suc-6 allemaal!!
(is inderdaad verslavend!!)
 
Terug
Bovenaan