Een ochtendje ziekenhuis (foto's)

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen moest ik om 7.30 al in het ziekenhuis zijn om mijn neusamandelen te laten knippen en gaatjes in mijn trommelvliezen te prikken. Ik was het enige jongetje en ook de jongste, maar wel de stoerste! toen ik mijn ijsje op had liep ik al de hele zaal rond. Maar toen papa en mama me mee naar huis mochten nemen (om 10.00 uur al) was ik best wel moe. Ik ben in de auto in slaap gevallen en nu slaap ik nog steeds (11.00 uur).

's ochtends vroeg lekker op bed bij papa en mama naar de tv kijken

spelen in het ziekenhuis

Na de operatie

mmmmmmmm, zo'n ijsje is best lekker

het viel echt harstikke mee, en de ijsjes zijn lekker hoor

En een flesje ranja lust ik ook best wel

in de auto slapen

Wauw, in een keer geplaatst! maar voordat ik kan reageren!

Oh, wat heerlijk dat het jullie is meegevallen! En lukas: Niet te snel doen alsof het over is hoor! Die ijsjes moet je er even in houden!! jammie!
Liefs Nelleke en Respect! van Kian

He, Wat fijn dat alles goed is gegaan! Nu lekker weer thuis, extra knuffelen en bijkomen van het ziekenhuisavontuur!

Lisenka mv Tessa

och gossie dat mannetje....
wel fijn dat het meegevallen is!
je houdt ons wel op de hoogte he? (hoewel met de kuren van dit ...forum!)

liefs Jenneke mv Ivar

Hoi Annemieke,

Beterschap met je kleine dappere mannetje, wat doet ie het goed! Hoe is het nu met hem (en met jou......... valt toch een spanning van je af lijkt me zo)?

Hopelijk is het resultaat in ieder geval wat je ervan hoopt en verwacht!

Liefs
Susan

Ach goh, arme kleine man. En arme jij ook, wat moet dat spannend geweest zijn allemaal.

Ik hoop dat Lukas zich nu weer helemaal toppie voelt, het is vast alle moeite waard geweest.

Ajuus, ilja

Hij heeft vandaag in elk geval lekker geslapen. Vanmorgen ruim anderhalf uur en nu net ook bijna twee uur! Dag gebeurt niet vaak.

Verder loopt hij prinsheerlijk door het huis heen te stappen, heeft goed gegeten en gedronken en lijkt het al helemaal vergeten te zijn.

ik ben blij dat het achter de rug is, je weet wel dat het niet veel voorstelt maar   toen ik die kleine achter moest laten toen hij in slaap was, was best wel moeilijk hoor. Maar hij heeft zich super gedragen. Niet huilen tijdens de nacose en alles heel interesant vinden. Toen hij eenmaal terug op de kamer was heeft hij denk ik 10 minuutjes zitten huilen maar toen hij het ijsje kreeg was eigenlijk alles gelijk goed.

Ik ben zo trots op hem. Ik heb de foto's gemaakt omdat ik vind dat ook dit soort dingen bij opgroeienen horen. Zelf heb ik heel vaak buisjes gehad (tot mijn twaalfde) en hoe stom het ook klinkt, ik heb best goede herinnneringen aan die ziekenhuis opnamens. Ik had dat wel 'terug willen zien' . NOu weet ik wel dat Lukas zich hier niets van zal herinneren maar toch...

NOu hopen dat het forum deze reactie in een keer plaatst!

Terug
Bovenaan