Een ochtendje ziekenhuis (foto's)

He dapper ventje,

Fijn dat het heel erg mee gevallen is en dat ijsje maakte natuurlijk alles goed. Je moet niet te snel laten zien dat je al weer een beetje beter bent, want dan kun je nog meer ijsjes eten.
Ik vind het trouwens een heel goed idee om foto's te maken. Zo kun je later toch terug zien wat er allemaal in je jonge leventje is gebeurt.

Heel veel beterschap en hopelijk voel je je morgen en overmorgen en de komende tijd veel beter !!

Groetjes en een hele dikke knuffel Jolanda, Jorick en Milan

Ooooww dat koppie na de operatie.... m'n hart breekt er van.
Maar wat goed dat het nu al beter met 'm gaat!
Wat een kanjer.

Beterschap!

Liefs,

Tessie

Wat een lieverdje!! Gelukkig is het allemaal goed gegaan en rent hij weer vrolijk rond!!
Ik weet helemaal wat je bedoelt met die foto's, wij lopen ook in het ziekenhuis met Mindy en elke keer hebben we foto's gemaakt, vind het af en toe ook weer 'mooi' om terug te zien. We hebben bijv. ook het polsbandje nog van haar dat ze om had met de geboorte, het operatie 'pyamaatje' enz. het heeft voor ons toch een speciale herinnering.

Groetjes Michelle

Wat fijn dat alles achter de rug is en dat alles meeviel.
Goed at je r foto,s van gemaakt hebt.
sterkte met het herstel van lucas,
gr piewie,mv Mila

Hoi Annemieke,

Ik reageer heel erg laat,maar het lukte gewoonweg niet eerder.
Hoe is het nu met Lukas,gaat het weer een beetje?En heeft hij er al baat bij?
Ben benieuwd.

Liefs KItty en Tess

Ja daar ben ik ook zo nieuwschierig naar: Hoe gaat het nu met je mannetje? Kan die slab al af

Groetjes van Cissy

wat zijn jullie toch allemaal lieve leiden zeg! Fijn dat jullie zo meeleven. Of het toeval is weet ik niet maar lukas slaapt sinds de operatie wel een stuk beter. De nachten waren altijd al goed maar hij was altijd erg vroeg wakker en sliep overdAg nog maar een uur . Het kwijlen kan ik nog niet veel van zeggen. De eerste dagen was het alleen maar erger maar er komen ook kiezen door. Zodra het minder wordt laat ik het weten en gaat de vlag uit

Terug
Bovenaan