Een ongeluk zit in een klein hoekje..

A

Anoniem

Guest
Is mijn schoonvader vanmiddag toch van de steiger gevallen!
Hij ligt nu in het ziekenhuis met een scheur in zijn schedel. Hij is wel stabiel, maar wordt voorlopig goed in de gaten gehouden.
Was wel schrikken, vooral voor mijn vriend, die heeft het zien gebeuren.
Ja, zo zie je maar, het kan zomaar....
Sil

Hoi Sil,

Jemig, dat is heftig! Hoe is het nu precies met je schoonvader? En hoe is het met je vriend? Dat moet erg voor hem zijn geweest.

Heel veel sterkte voor je vriend, je schoonvader  en natuurlijk ook voor jou.

KT

Hij heeft dus een scheur van zijn linker naar zijn rechteroor, waardoor er ook bloed tussen zijn schedel en hersenvlies zit. Tot nu toe staat er  niet veel  druk op, maar als dat gaat veranderen, zal de druk eraf gehaald moeten worden.
Zijn reflexen en functies zijn wel allemaal wel goed, alleen heeft hij tintelingen in zijn benen, waarschijnlijk door die druk in zijn hoofd.

Mijn vriend is vooral erg geschrokken; hij zag het gebeuren en toen hij bij hem kwam, was hij ook buiten bewustzijn, dus hij heeft even gedacht dat het gebeurd was..
Nu is het afwachten.
Ze waren alleen niet hier in de buurt bezig, dus ligt jij ook nog eens in utrecht in het ziekenhuis. Is vanaf hier ruim een uur rijden.
Sil

Jeetje zeg!!
Nou dat is idd schrikken,zeker voor je vriend!!
Hopelijk blijft het stabiel en knapt hij weer heel snel op!!
Beterschap!!!!

Groetjes Mikkie.

Ow Sil, wat een akelig verhaal zeg! ik hoop dat het allemaal weer goed komt. Wat zullen jullie geschrokken zijn! Denk aan jullie! Liefs, Susan

Hoi Sil

Ik duim voor jullie! Hopelijk gaat alles voorspoedig en mag je schoonvader snel weer naar huis.

Heel veel sterkte ook voor jou, je zit op dit moment geloof ik niet helemaal optimaal in je vel, en als zoiets gebeurt is dat extra moeilijk. Afgezien van dat het voor je vriend een je schoonvader (en moeder) ook super erg is. Pfff, soms is het best moeilijk om goed op te schrijven wat je bedoelt .

Wat is eigenlijk bedoel is; hou je taai en mocht dat effe niet lukken dan kan je altijd hier terecht!

KT

Hoi Sil,

gatverdamme, wat een rotnieuws! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Heel veel beterschap voor je schoonvader gewenst en voor jullie veel sterkte. Ik hoop dat het snel beter met hem gaat.

groetjes Mie

jeetje wat een heftig verhaal! ik hoop dat het snel weer beter gaat! ik wens jullie allemaal heel veel sterkte,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan