Een ongeluk zit in een klein hoekje..

Ha Sil,

Wat een akelig verhaal. Hopelijk valt het verder mee en komt het goed.
Kan me voorstellen dat je vriend het ergste dacht en hij de schrik goed te pakken had.

Sterkte ermee!

Wilmi

Hier even een laatste update;
Gisteren is hij van de monitor gehaald, dus het gaat de goede kant op. En morgen gaan ze kijken of het verantwoord is om hem te vervoeren.
Omdat zijn toestand tot nu toe hetzelfde is gebleven en die scheur in principe met rust moet genezen, mag hij misschien ook wel thuis verder herstellen.
Zou wel fijn zijn, vooral ook voor schoonmoeder, die moet elke dag een heel eind reizen om bij hem te zijn.
Ik heb niet zo'n goede band met mijn schoonouders, maar het blijven natuurlijk wel de ouders van je vriend. En met schoonpa kan ik beter opschieten als met schoonmama.
Het is gelukkig allemaal wel 'goed' afgelopen, je moet er maar niet aan denken wat er had kúnnen gebeuren.
Je denkt ook vaak dat zoiets altijd een ander gebeurt, maar niets is dus minder waar.
Het krijgt ook nog een staartje, omdat er dus een steigerdeel is afgebroken, terwijl het een goedgekeurde steiger was. Het bedrijf waar de steiger van is, wordt ook aangeklaagd. Gelukkig was vriendlief erg helder na het gebeuren, want hij heeft het afgebroken deel gelijk meegenomen. Het verantwoordelijke bedrijf probeert zich er nu al uit te draaien..
Sil

Hey Sil,

Ik lees dit nu pas... wat erg zeg!!
Ik hoop dat ie er snel overgeplaatst word, en er gauw bovenop komt.
Wat een stelletje klootviolen!! Het zal wel een lange weg zijn, maar ik kan jullie geen ongelijk geven dat jullie er werk van maken.
Beterschap voor je schoonvader, en voor je man bij het verwerken van het zien gebeuren.. ook dat zal niet meevallen (denk ik)

Groetjes Debby mv B'Elanna

Pfff wat een verhaal zeg!
En zo zie je maar weer, dat zelfs dingen die goedgekeurd zijn, niet helemaal kunnen kloppen...eng idee toch?!!!
Heel veel sterkte en beterschap!

Terug
Bovenaan