Een paar foto's van ons eerste weekendje weg met zijn drietjes!

Goh, ik vind het toch steeds zo geweldig om jullie reacties te lezen!   Zo leuk en lief! Ik ken jullie niet en toch voelt het   alsof ik jullie al jaren ken (ook persoonlijk dan).

Hoe dan ook. Het was inderdaad een succes en het is inderdaad goed toeven aan de Zeeuwse kust! Ik ben er nu  4 keer geweest en 4 keer was het fantastisch weer (gemiddeld 25-30 graden). Ik hoop natuurlijk dat we dat weer tijdens die week in juli ook zullen hebben. Het zou  erg tegenvallen als het niet zo was, terwijl Nederland over het algemeen niet zo'n standvastig weer kent en je er dus wel op voorbereid moet zijn.

Esmeeke,  het klopt inderdaad dat ik eerste blond was, grappig dat je dat nog weet, maar een nieuw leven = een nieuw uiterlijk, niet waar !!    

En Daniëlle, ik kom inderdaad uit Oisterwijk. Jij uit Vught toch? Dat is inderdaad erg dichtbij. Tja, wat speeltuinen betreft? Er zijn wel een aantal gelegenheden waar de  kinderen ook kunnen spelen. In de bossen ligt Boshuys de Venkraai en daar heb je en mini speeltuintje bij. Verder heb je bij Piet Plezier van alles, ook midget golf. Je hebt de Belverts Hoeve, een soort van zorghotel met horeca, waar de kinderen kunnen spelen en waar ze een mini kinderboerderijtje hebben.  De Waterput waar je ook een speeltuintje bij hebt enz enz. Ik weet niet of je Het Stokske in Moergestel toevallig kent. Dat is wel een heel leuke speeltuin met terras erbij. Volop keus dus in het pittoreske en prachtige Oisterwijk, hahaha.

Stephanie, alles goed met je? Ik denk echt regelmatig aan je. Ik vind het toch zo'n geweldige grote stap die jij hebt genomen.

Meiden, ik vind jullie echt allemaal top!

Groetjes Fonske.

Fonske,

Mij vallen die dingen altijd op omdat ik "vroeger" kapster was haha..
Maar eh,.. Ga je de 12e nu mee? Zou het wel leuk vinden!

Gr Esmé

Leuk!!! Nog steeds erg knap dat je de eerste stap hebt genomen voor vakantie met zijn 3en!

Wat een leuke foto's jullie stralen helemaal
Zo te zien heeft Zeeland jullie goed gedaan.

Liefs Ilse mv Danique

Geweldige foto's en wat heb   je een stoer setje knullen! Echt gaaf! Jullie zien er goed uit en dat jullie genoten hebben, straalt van de foto's af!

Groetjes Hanneke

Wauw, zo te zien hebben jullie het echt lekker gehad.
Super dat je dat gewoon doet, in je eentje op vakantie...
Volgens mij ben jij wel een van de sterkste vrouwen die ik "ken"...

Liefs Annet

Ik wilde ook even zeggen dat je het super hebt gedaan metde kids! Het is zeker voor de herhaling waard, toch?!

Ik woon ook "in de buurt" van Oisterwijk, namelijk in Kaatsheuvel. Mijn oude baas is met z'n zaak naar Oisterwijk verhuisd voor 4 jaar terug. Had ik bijna daar gewerkt,maar ik had ander werk gezocht ivm het op en neer rijden daar naar toe.

Kom je ook naar Breda, zou wel heel gezellig zijn!

Groetjes, Marieke
en Lyanne

hoi Fonske!
Wat grappig he dat je elkaar niet kent maar toch aan elkaar denkt... ik heb dat ook met jou. Vind 't zo stoer dat je lekker met je 2 mannen bent weggeweest!! Hier alles prima, alleen erg druk. Ik werk, ga daarna meteen door naar de creche, vermaak de kinderen tot een uurtje of 9, half 10 en lig dan een half uurtje voor pampus op de bank. Daarna douchen en naar bed, en de dag erna hetzelfde ritueel... vandaar dat ik niet erg veel meer op het forum kom. Maar we vermaken ons hier nog prima! De zomer is begonnen, gelukkig! Het is heerlijk.  Met de kinderen gaat alles perfect dus dan voel je je meteen ook helemaal super he! Hoe is het met Siebe en Merijn?
Kus, Stephanie!

Terug
Bovenaan