Een positief bericht!!!!

Lieve Anne,

Net als Fleur heb ik hier een tijdje meegeschreven. Inmiddels ben ik 7 maanden mama van Jasmijn (na een hormoonbehandeling met Clomid), maar ik lees nog wel met jullie mee.
Wat heerlijk dat het jullie gelukt is. Ik gun iedereen een zwangerschap, maar alle meiden van dit forum nog net een flink tikkie meer!
Ontzettend gefeliciteerd!
Ik kan alleen maar zeggen dat het echt fantastisch is. Zwanger zijn is heerlijk, maar het vasthouden en houden van je ukkie... daar kan echt geen enkel gevoel tegenop!

Geniet ervan en ik hoop dat alles hartstikke voorspoedig gaat. Wanneer is je eerste echo?

Veel liefs, Marieke

Wauw!!!! Jeetje ik kijk eigenlijk nooit meer want zoals jullie ( de meesten..) wel weten is m'n kinderwens even stop gezet door het verbreken van m'n relatie..

Maar jeetje ik kijk soms even of er iets op staat van m'n oude forum vriendinnen en dan lees ik dit! Prachtig star! Ga heel heel heel hard genieten van dit wondertje in je buik! Echt super!!
Een hele fijne zwangerschap gewenst!!!!
Echt te gek zeg!!!!

Ik hoop dat ik ook ooit een kleintje mag verwelkomen..

Liefsss PrinsesL

Lieve PrinsesL,

Wat fijn om ook van jou iets te horen!!
Ongelooflijk nieuws, he?!? Leer nu een beetje te genieten, maar het brengt veel onzekerheid en twijfels met zich mee. Dit is zo'n nieuw gevoel! Het is natuurlijk ook nog erg pril......

Hoe gaat het verder met jou?

Ik weet zeker dat er voor jou ook ooit een lief klein wondertje komt. Geloof nu echt in wonderen, alles kan!!

Veel liefs xx

Hè Meiss,

Kan me voorstellen dat het erg spannend is allemaal zeg! Maar toch wauw! Geniet er van!
Ik heb het er best lastig mee dat ik opeens niet meer bezig ben met voor een kindje. Hoe gelukkig ik aan de andere kant ben dat ik geen kindje van m'n ex heb. Ik heb erg lang ellende nog gehad met hem. Het is pas een maand rustig. Ben weer aan de pil en er zit alweer een cupmaat bij en 4 kilo en daar baal ik van.
Met m'n nieuwe liefje gaat het super. We willen in de toekomst graag een kindje maar eerst een huis voor ons samen. Ik woon nu nog bij mijn vriendin in en hij in een koop appartement ( erg klein, 1 slaapkamer) en dat is qua samenwonen of kids niet handig. Binnenkort komt het in de verkoop en dan maar hopen op een koper ;)
Ik kijk er erg naar uit, het huisje boompje beestje met hem. Deze relatie is zo goed en gezond en heeft me nog meer in laten zien hoe fout m'n vorige relatie zat..
In de tussentijd geniet ik volop van het kleintje van mijn vriendin. Haar dochter is nu 5,5 maand oud! En zoooooo lief!

En ik kom nog wel eens spieken op het forum om te kijken hoe het gaat!
Leuk weer eens wat te horen van je helemaal zo'n goed bericht. Nogmaals wauw!!!

Liefs en een Kuss!!!!

Gefeliciteerd meid!
Lees hier ook altijd nog even mee!
Hoop dat je een beetje kunt gaan genieten nu ! Spannnend blijft het natuurlijk nog wel even...wens je iig een goede zwangerschap!

@PrinsesL; Wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie! Plannen om samen te gaan wonen, een kindje.... Heerlijk! Wat moet jij gelukkig zijn op 't moment (ondanks de 4 kilo, hihi). Snap dat het lastig blijft om je kinderwens opzij te zetten, je bent er een tijd lang intensief mee bezig geweest. Maar het komt goed, zie je wel! Jullie praten er al over! Ooow, het zit helemaal goed tussen jullie, en het is je zo gegund!
Ook liefss en een hele dikke kusss voor jou!

@Sparkle; Dankjewel! Het is nog steeds heel spannend, nog een week tot de eerste echo. Pfff, wat duurt wachten dan lang! Liefs xx

Wat super meid! Zie je, de aanhouder wint in de meeste gevallen..

Ik ben inmiddels de onwijs trotse mama van Michelle, zij is net 3 weken oud! Bij ons is het gelukt na 4 jaar en de 2e ICSI poging...wij zijn zoooo blij dat we deze kans hebben gekregen en ons wondertje nu naast ons hebben liggen...

Geniet van dit mooie nieuws, t zal lange tijd onwerkelijk zijn (is t voor ons nog vaak, haha)

gr Yosha

Terug
Bovenaan