Een puber, een kleuter en zwanger

Bedankt allemaal! Ik ben inmiddels 16 weken en het is nog steeds raar maar wel leuk! Wanneer je je goed voelt wordt er alweer makkelijk om echt te genieten.

Genieten doe ik wel hoor!
 
van harte gefeliciteerd met de zwangerschap.... en wat voor verrassing zeg! kan me wel voorstellen dat jullie er nog ff aan moeten gaan wennen en dat je al 16 weken bent!
 
Van harte gefeliciteerd!! Ik kan me je verbazing enorm goed voorstellen. Ik ben zelf door de pil heen zwanger geraakt. Zoon van 6, dochter van 3... We dachten compleet te zijn ( met een man die militair is en dus regelmatig van huis en dan sta je er toch veel alleen voor). Maar goed, ook bij mij bleef de menstruatie uit en bleek ik zwanger. Ook geschrokken, verrast en blij tegelijk!!! Ik ben nu een week of 8/9 op weg en ik geniet er echt van! Hoe reageerde je omgeving? Daar zag ik wel een beetje tegenop, maar dat is me 100% meegevallen! Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe en straks weer een blakend kindje!!!
 
Hai, Ik heb een zoon van 12 en 16 en ben nu 5 weken zwanger. Hoe reageerde je zoon van 14? Toen die van mij 14 was was ik ook zwanger en toen we hem dat vertelde was hij erg kwaad, vond het erg stom en schaamde zich voor zijn vriendjes. Helaas toen miskraam gehad. Zie er nu erg tegenop hoe hij nu zal reageren. Is een hele rustige knul, niet echt aan het puberen maar kan op dit nieuws erg fel reageren. Ben inmiddels 40 en snap wel dat hij het raar vind (tis ook niet van zijn vader, we zijn 6 jaar geleden gescheiden maar met mijn nieuwe man willen we heel graag een kindje).

Gr. Debby
 
MamaBo, ik heb het nog niet iedereen verteld. Morgen zie ik de familie, ze weten het wel maar ik heb zelf nog niet gesproken. Ik ben zo druk met m’n werk, ik ben erg benieuwt wat ze ervan zullen vinden.... maar het zal vast wel positief zijn hoor! je houdt hun reactie nog van me te goed!

Maarre wel pittig drie kids een man die veel weg is, hoe doe je dat?
 
Jeetje Debby, twee grote zoons, hoever ben je nu? Toen wij onze dochter kregen, gaven we onze extra veel aandacht. We hebben hem de baby in de buik een naam laten geven. Hij mocht dan ook kiezen of hij wel of niet bij de bevalling wilde zijn en onze zoon koos eieren voor z'n geld kwam liever na de bevalling! Hahahahahaa, wel mocht hij als eerst (na mij) de baby vast houden!

Wij kozen ervoor hem wat exclusiviteit te geven van de bijzondere dingen die bij de zwangerschap hoorde en bij onze zoon heeft dat goed gewerkt! Hij is nog nooit jaloers geweest, hij is zelfs een geweldige grote broer!

Ieder kind is anders hoor en ik heb gewoon de tips gevolgd uit bladen! “Betrek je kinderen bij de zwangerschap” was de gouden tip die ik als regel succesvol heb gehanteerd!

Ik ben zelf 38 hoe vind jij het nou om op deze leeftijd zwanger te zijn?
 
Terug
Bovenaan