een raar berichtje

hallo allemaal,

ik heb voor mijn zoontje brian een eigen site gemaakt,zoals meerdere moeders hier hebben gedaan.
nou krijg ik allemaal leuke berichtjes in het gastenboek van andere moeders met hun kindjes.
lees ik net het gastenboek van brian's site staat er toch een raar berichtje op:

hallo ik ben lolo een supergeile baby hihi
ik zoek nog een vriendje jij ook???
dikke lebber lolo.

ik wilde dit even met jullie delen zodat jullie het ook in de gaten kunnen houden op de site van je kindje.
of heeft iemand anders ook weleens een berichtje van deze persoon gehad???
ik vind het echt ziek en walglijk.ik kan daar zoooo kwaad om worden.waarom doet zo iemand iets???
het gaat allemaal zo leuk op die site een gberichtje van oma,tante en van andere kindjes hier op de site,een paar foto's erbij dat is toch allemaal kei leuk,en dan moet zo iemand het gewoon verzieken.
ik vind het ook meteen zo zielig voor mijn mannetje,dan merk je weer ineens hoeveel je van hem houd
nou ik hoop de volgende keer weer een leuk berichtje te kunnen plaatsen

groetjes kim mv brian.

hoi nou ja zeg dat is heel raar
ik weet niet of je het bericht nog kon wissen hoop het voor je
zo ga je niet naar kinderen om hoop dat   er geen rare gasten op het forum zitten

groetjes Elena

p.s. laten we het in de gaten houden

hoi elena

ik heb het berichtje gelukkig wel kunnen wissen.
maar laten we het inderdaad met zijn allen goed in de gaten houden.
ik hoop ook echt dat ze hier ook niet zitten.ik krijg er gewoon rillingen van bij de gedachten dat ze op de site van MIJN mannetje hebben gekeken en dat ze misschien ook hier kunnen zitten.

groetjes kim

Goedemorgen,

Dit is een eng berichtje wat je gekregen hebt. Een advies wil ik je geven. Doe hier aangifte van. Dit berichtje getuigd van gedrag wat wij in onze samenleving niet kunnen en mogen toleren. De kranten staan vaak bol van rare berichten wat betrekking heeft op kinderen.
Ook al heb je het inmiddels gewist. Ongetwijfeld is er in de opslag van jouw geschiedenis van de website informatie achter gebleven waar bij men de persoon, die dit geplaatst heeft, te achterhalen is.
Ik zou hier echt geen minuut meer mee wachten, hoe eerder hoe beter. Op deze website van de politie kunnen ze daar mee helpen. En wellicht kun jij hiermee een beetje meer veiligheid de wereld in helpen, zodat er weer een viespeuk minder zijn/haar gang kan gaan.

http://www.meldpuntcybercrime.nl/home.html

Succes en laat ons even weten wat je doet.

Groetjes,

Annemiek

Getver, hier krijg ik gewoon de kriebels van. Vind het best eng hoor! Wel een goede tip die hierboven staat van Annemiek (toch? ben het alweer vergeten).
Houd het maar goed in de gaten!
groetjes,
Ruth

Gatver...daar wordt je toch helemaal misselijk van!!!!
Wat een nare mensen zijn er toch in deze wereld...daar wordt ik zo boos om.

Het is wel 1 van de redenen waarom wij geen eigen web-site hebben gemaakt voor onze kleine. Ik vind het nog steeds super leuk om te zien hoor maar ik ben altijd bang dat er toch misbruik van gemaakt wordt. Zo zie je maar weer.....

Daarom heb ik een website waar alleen genodigden op kunnen kijken en reageren.Want voor degenen die je kent houd je de website toch meestal bij. Niet voor wildvreemden. En opeen site die ik eerder heb gemaakt kan geen reactie geplaatst worden.
Maar idd een goede Annemiek, ik wist niet dat zoiets bestond!

Sabine

Terug
Bovenaan