een raar berichtje

hoi hoi,

Raar berichtje hoor,maar je hoort het vaker,waarschijnlijk gewoon een lolbroek die zichzelf nogal grappig vind(van 14 jaar ofzo)
Toch hoor je het vaker,ook veel mensen misgunnen elkaar gelukkig te zijn,en dan hoor je ook weleens dat ze zo'n baby helemaal afkraken.
Ik heb op mijn site ook een wachtwoord   gezet,omdat niet iedereen die foto's hoeft te zien,ze zijn ook op een bepaalde manier kopieerbaar,mijn hoogst aantal bezoekers op 1 dag was bijna 10.000 pffffffffffft schrok er wel van hoor,gelijk wachtwoord erop gezet.

Ik zit bij beebiesite en dan kan je er een ww opzetten,mischien jij ook.

succes groetjes   Merel

bedankt allemaal voor de reactie's

ik ben ondertussen wel weer wat rustiger geworden,maar ik heb wel slecht geslapen vannacht.
gelukkig krijgt brian er niks van mee.
ik zit toch ook wel te denken om aangifte te doen.
dan heb ik het naar mijn idee goed op kunnen lossen.

voor iedereen die morgen komt:tot morgen,ik hoop wel op beter weer.

groetjes kim mv brian.

Hallo Kim,

Ik wil niet opdringerig zijn maar het beste is echt om hier toch aangifte van te doen. Dit soort zaken mag je niet verwaarlozen.
Bij mij lopen echt de rillingen over mn rug bij dit soort dingen. Als zo'n gestoord persoon gewoon zijn/haar gang kan blijven gaan, is het einde echt zoek. Wij zijn met z'n alle verantwoordelijk voor onze kleintjes en willen dat ze in een veilige omgeving op kunnen groeien.

Groetjes,

Annemiek

hoi annemiek en de andere,

ik heb ondertussen een melding gedaan bij de link die je had gegeven,annemiek.
dus ik ben benieuwd.
bedankt voor de lieve mailtjes.
ondertussen gaat het weer een stuk beter met me,maar dat komt ook door de meeting,het was echt super gezellig.

groetjes kim en brian

hallo

ik had een mailtje teruggehad en daarin stond dat ze snappen dat ik ben geschrokken,en dat het voor mezelf beter is dat ik het berichtje heb gewist.maar ze konden er verder weinig mee.
omdat ik het had gewist konden ze niks achterhalen.

nou ja ik kan niets meer doen dan wat ik heb gedaan.
ik hoop dat we niet nog een keer zo'n raar berichtje krijgen

liefs brian en kim

Terug
Bovenaan