... een rare ervaring ... goede tekens???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Mijn nod is 11 juli. 3de ronde, voor een 2de. Cyclus 30d en eisprong rond de27ste.

Gisteravond in de douche had ik een rare ervaring. Mijn borsten zijn al een tijdje gevoelig en als ik ze stoot ook pijnlijk. Maar gisteren drukte ik erop en er kwam wit vocht uit. Meteen mijn man geroepen. Ik dacht kan een goed maar ook slecht teken zijn.
Ik heb in maart een vroege afvloeiing gehad 22d nod. Toen precies hetzelfde maar na de nod datum.Verder heb ik last van een soort plopjes onderin mijn baarmoeder en ben enorm moe. Gistermiddag 3 uur geslapen... is niet normaal ... maar misschien last van het weer. En wie in voortekenen van het universum geloofd loopt mijn zoon de hele ochtend al te praten over een baby's en ik weet niet hoe hij daarbij komt.
Zijn  dit nu een goede tekens ??????

Help ik stik van de onzekerheid na wat er de vorige maal gebeurd is.

Groetjes Nathalie

Ik  voel ook van die plopjes in mijn onderbuik, alleen dat komt bij mij omdat mij eisprong is vandaag!!!
Hopelijk is het voor jou echt een goede teken!!!, en ben je gewoon vol zwanger !!!!

liefs Chahida

Hey Nathalie,

Goh wat spannend joh, zou maar eens een testje doen als ik jouw was!!!
Je hebt namelijk wel erg veel tekens van dat je zwanger zou kunnen zijn!!!
Probeer het rond de 13 juli is te testen wie weet!!! Maar ik snap best dat je bang bent voor een terleurstelling, maar er is tocg hoop hé!!!

Nou succes meid, laat je ff horen???

Ben zelf ook een beetje raar vandaag erg duizelig en zweverig, dus wie weet!!!

Liefs sandy

halo ik had voorige maad ook mijn ong eerder ik had het de 18 terwijl ik het de 22 moest zijn had het 2 daagen jij zegt vocht uit je borsten ik had gisteren een thirt aan loop naar de spiegel alebij mijn tepels een rondje nar zag het op mijn schirt maar dacht zal wel van het zweeten zijn met dit war,me weer benbenuwt mijn ong dag 16 julie jolanda

Hallo Allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Fijn dat jullie meeleven. Ik wou dat het zover was dat ik kan testen maar daarvoor moet ik nog een aantal dagen wachten. Nog een klacht erbij gekregen. Een opgeblazen gevoel. Net of je de hele tijd scheten moet laten. Ik weet het echt niet meer hoor. Houd ik mezelf nu zo goed voor de gek of is het echt zo.
Volgens mij heeft iedereen die vraag een weekje voor nod.
Sandy ik hoop voor je dat je zwanger bent klinkt in ieder geval goed.
Wanneer is je nod?

Groetjes Nathalie

Even een update...

Van ochtend op gestaan voel ik me weer kiplekker op gespannen borsten na.
Het is maar weer wachten geblazen. De test op

Hoi Nathalie,

Sjonge het is nu wel erg spannend voor jullie!!!!
Hoop dat het echtzo is voor jullie!!!
Mijn nod is op 21 juli, dus duurt nog ff!!!
Heb ook klachten maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn dacht ik maar zou het nu al kunnen!!!
Wacht rustig af hihi!!!
Nou succes en ga hard duimen voor je oké!!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy,

Goh, dan moet jij nog langer wachten als ik. Wat heb jij bedacht om de tijd door te komen? Behalve duimen draaien dan.
Ik hoop dat ik het volhoud om pas a.s. dinsdag te testen. Maar onderin heb ik nu een wollig en iets warmer gevoel ik hoop dat het betkend dat ik zwanger ben meestal krijg ik een drukkend gevoel vanaf een week voor nod. Afwachten dus. Mijn borsten zijn ook weer gevoeliger geworden. Alleen geen wit vocht meer dat eruit komt.

Groeten Nathalie

Terug
Bovenaan