... een rare ervaring ... goede tekens???

Hey Nathalie,

Nou het schiet al aardig op voor je nog maar 2 nachtjes slapen en dan kun je eindelijk testen!!!!
Hoop zo dat het raak is voor jullie!!!!

Hoe ik mijn tijd doorkom nou gewoon niet teveel mee bezig zijn lekker werken en van alles ondernemen!!!
Gaat best snel vindt ik dus we wachten het gewoon maar af, meer kan ik niet doen!!!
Hou ook rekening mee dat het best wat langer allemaal kan duren, dan is de terleurstelling ook niet zo groot toch!!!

En heb je nog dezelfde klachten of zijn er wat bij gekomen???

Wens je heel veel succes en hou me op de hoogte hé!!!

Liefs Sandy

Hallo Sandy,

Ik snap wat je bedoeld. En dat probeer ik ook. Ik heb deze week 2 stoelen gekocht via marktplaats voor de bijna klare slaapkamer. Echt van die kitsch stoelen (artnouveau). De kamer wordt strak wit met antraciet en witte meubels. En ik wil dan een paar van die kitscherige spullen erin. Voor de sfeer. Dus genoeg te doen. Schuren, gronden, verven, en de zittingen opnieuw bekleden met mat zilver en grijze stof en het hout wordt hoogglans wit of pikzwart, maar dat weet ik nog niet zeker. Dat zie ik wel als ze in de grondverf staan.
Verder heb ik gisterochtend toch getest omdat de bijluiter zei vanaf 10d na vermoedelijke conceptie. Mijn man wou dat graag want dan was hij erbij betrokken. Nu is het zo dat ik een tweede eeeerrrgggg licht schaduw streepje zag en hij ook maar eeeennnnoooorrrm licht. Maar mijn man denk dat het de voorbehandeling v/d test is. Zelf heb ik die de vorige keer niet gezien. Maar het was zo weinig verschil dat ik zelf niet geloof dat het een reactie op hcg kan zijn. Morgen maar weer testen. Verder voel ik me nog niet als dat ik ongi moet worden waar nog steeds dat zacht warme wollig gevoel. Ook zijn mijn borsten niet meer zo gespannen als een dag of 6 geleden.
Ik wacht maar af...... pompidom....... pompidom.......

Is er bij jou al wat te merken dat afwijkt van normaal????

Groetjes Nathalie

Hier nog een in afwachting. NOD is de 14e, 1 dag voor onze vakantie.
We zijn pas 1 ronde bezig voor de 2e, en aangezien voor de 1e niet alles over rozen ging, ben ik helemaal ingesteld op minimaal een maand of 6 oefenen.
Ik wilde eigenlijk ook niet zwanger op vakantie....

Ik voel me ronduit belabberd. Ben onwijs moe (maar ja dochter is pas 7 maanden, heb gewoon slaapgebrek). Maar ben ook heel erg licht in mijn hoofd. Duizelig, alsof ik onderuit ga (ijzertekort?)...
Voel me verder gewoon raar. Vandaag ook voor het eerst een weeig gevoel...
Borsten voelen normaal aan, maar buik/darmen zetten uit. (haha, broek is gewoon nog te strak)

ga er vooralsnog maar vanuit dat het prevakantiestress is... Voor het eerst met de kleine.

Was eigenlijk helemaal niet van plan om te testen. Maar vraag me af of ik nog zo lang kan wachten. Gaan we weer, wil er helemaal niet teveel mee bezig zijn.

groetjes,

Nina

Terug
Bovenaan