Een rare vraag maar zit er zo mee! help :(

Hoi Angela,

jouw verhaal is geen zeuren, hoor! Je hebt groot gelijk, dat je je hierdoor niet prettig voelt en dat mag je best vertellen.
Ik baal er soms ook best van, dat ik niet meer zo mobiel ben als voorheen. Maar als ik dan mijn huidige ik vergelijk met vorig jaar: hoe ik toen liep te waggelen en snel buiten adem was, dan kan ik nu al een heel stuk verder lopen. En dat is dan weer mooi mee genomen. De stapjes zijn klein, maar er is nog steeds vooruitgang!
En als ik 's morgens in dat stralende gezichtje van ons prachtige manneke kijk, weet ik weer wat voor moois we er voor terug hebben gekregen

Zet 'm op, meid!

Groetjes, Marijon

Hoi Angela

En de stap al genomen? Ik kreeg van de cesar therapeut het advies om bij dingen als opstaan traplopen enz, de bekken bodem spieren aan te spannen op het moment van opstaan en pas los te laten op het moment als je weer rechtop staat. En daarnaast de spieren blijven trainen. Bij mij werkt het wel redelijk, ben er nog niet helemaal, maarja nog 3 maanden te gaan.

groeten, Kabo

nee nog niet naar de dokter geweest want ik was ongesteld :)

Maar ik ga ook eerst zelf even proberen met wat oefeningen..want ja..de dokter kan ook niet veel doen denk ik en anders moet ik weer naar zo'n physio ofzoiets en dat is wel t laatste waar ik nu aan moet denken haha!

Groetjes An

Hi Angela,

Wat rot voor je !
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee mijn twee zoontjes zijn binnen 3 uur geboren, maar ik heb een vraagje aan jou...heb jij ooit gewerkt bij de vroom en dreesmann in amsterdam centrum ??? AFD. damesmode ???
Zou het leuk vinden als jij het bent....mocht jij de persoon zijn die ik bedoel ik was toen destijds zwanger van mijn eerste...
Groetjes, Lorraine

Hoi Angela,

Kun je een afspraak maken met de gynaecoloog die je bevalling begeleidde? Mijn zoon is ook met de vpomp gehaald en daarna heb ik nog een laatste controle gahd bij de persoon die deze handeling verrichtte, en ik zou ook altijd weer terug kunnen komen. Ik vond ook dat het heel heftig was, maar heb geen pijn gevoeld, ik denk door de verdoving voor de knip.

Succes!    

Hiermee moet je gewoon naar de dokter hoor das niet normaal (of je nu 22 bent of 42) fysio kan helpen misschien een bezoekje aan de gyn ik zou het er niet zo bij laten zitten..

DAg Angela, ik ben een zomer 2006 mama en wil je toch aanraden om de stap te zetten om naar de Huisarts te gaan of rechtstreeks naar een bekkenbodemfysio.

Ik kon na de bevalling mijn plas niet ophouden en kon gelukkig al vrij snel bij de fysio terecht maar ik ben nu bijna twee jaar verder en het is veel en veel beter maar het probleem is nog niet opgelost.

Het lijkt me stug dat je zelf de oefeningen kan doen die zij voorschrijven en het helpt echt.

HOe dan ook veel succes.

Terug
Bovenaan