een rare vraag over borsten

A

Anoniem

Guest
goeie middag damens
ik vroeg me af of hier ook meiden ,vrouwen zijn die iets
aan hbun borsten hebben laten doen
ik heb nu 2 kinderen gehad en heb allebij borstvoeding gegeven
alleen het resultaat is dat het 2 theezakjes zijn
had een mooie cup d80 en nu een b80
ik voel me hier heel erg onzeker bij
ben wel blij dat me kids allbij 6 maanden hebben gehad

het probleem is ook dat je er weining aan kan doen
de ene krijg er juist voller brosten van en bij de andere worden het thee zakjes
kent iemand dit probleem
ik zit 5 dagen in de week in de sportschool maar aan me borsten valt weining te doen
daar kan je alleen maar voor laten opereren
zijn hier mensen die dit ook hebben gedaan
ik voel me gelijk zo schuldig als ik dat doe , en me schoonmoeder vind het ook niks
is het zo raar dan dat mensen dat soort besluiten nemen
ik hoop dat er mensen zijn met reactie en dat ik niet de enigste ben
ben pas 23
danielle

hoi daniëlle
wat goed dat je 2 kids 6 maanden BV gegeven hebt!!! Daar mag je echt trots op zijn!! Wel jammer dat je cup zo verkleind is en t theezakjes geworden zijn. Ik heb 1 kind gevoed (tot nog toe, we hebben op termijn wel 2e kinderwens), maar mijn borsten zijn er ook niet mooier op geworden. Ik had een 75b/c, dat is een minimale 75b geworden, maar de vorm is er helemaal uit. Ik kan daar ook enorm van balen, maar weet dat ze goed werk gedaan hebben (oh ja, ik ben 34). En tijdens de bv-periode was het een sexueel totaal onaantrekkelijk gebied, nu weer aantrekkelijk. Ik probeer naar de voordelen te kijken en maak er af en toe een geintje over naar vriendlief. Ik zou er nooit iets aan laten doen, om dat ik het geld er niet voor over heb en omdat ik een operatie aan m'n gezonde lijf "zomaar" niet zie zitten. Ik kan me wel voorstellen dat je er serieus over denkt!! Er zijn ten slotte hele hordes dames die er iets aan laten doen. Misschien kun je op een website van plastische chirurgie goede voor en tegen argumenten vinden die je kunnen helpen bij je keuze???
Veel succes ermee!! (voorgevormde bh's doen een hoop!)
Groetjes mira, voorjaarsforum

Een vriendin van mij heeft precies hetzelfde gehad na 2x borstvoeden. Zij heeft uiteindelijk een borstvergroting ondergaan. Ik weet zelf nog niet of ik dat zou willen...

Ik ben zelf bv aan het geven, mijn dochtertje is nu 6 maanden. Ook hier is de vorm er een beetje uit en hangen ze al een beetje. Erg benieuwd hoe het er uit gaat zien als ik stop met bv. Wij willen de 2e er snel achter aan, dus ik zal het waarschijnlijk pas kunnen zien na de 2e. Voor alsnog zegt mijn man dat borsten die iets hangen niet minder aantrekkelijk zijn dan hoe ze er voor de zwangerschap uit zagen. Maar ik hoop dat er nog wel iets over blijft...

Groetjes, Marisa

Hoi Daniëlle,

ik heb het ook gehad na de borstvoedingsperiode van mijn oudste twee. Rare slappe dingen waren het geworden. maar na een hele poos wachten werd alles wel weer wat steviger hoor. Dus zou ik nog even afwachten voor je tot cosmetisch herstel overgaat.

Groetjes van marloes

dankje damens
wil dit wel graag maar ga er nog goed overpraten
en nalaten kijken
het is een beslissing die je heel je leven mee moet leven
jammer dat er nog geen moeders zijn die het wel hebben gedaan
was wel erg benieuwt naar reacties
danielle

Hoi Danielle,

Mijn borsten hangen ook heel erg na een paar weken borstvoeding. Maar mijn man vind het niet erg en ik neem er maar genoegen mee. Ik moet nog 10 kilo kwijt, dus dan zullen ze nog slapper worden.
Ik baal daar erg van, maar ik durf niet te laten opereren in een gezond lijf.

Een nichtje van mij heeft een vergroting gehad (had cup aa en nu cup c) was ook echt nodig, de verhouding klopt nu. En die is er zeer tevreden mee.
Ik moet zeggen dat je volgens mij wel na 15 jaar ongeveer de siliconen moet vervangen, en dat is ook wel iets om over na te denken. Stel dat je daar geen geld voor zou hebben op dat moment? En wil je steeds om de 15 jaar een operatie?

Denk er goed over na en wacht sowieso tot 1 jaar na de bevalling, dan is je lichaam weer volledig hersteld en kun je een goede keuze maken.
En weet je zeker dat je niet nog een kindje wilt en die ook borstvoeding wil geven (lukt niet altijd meer na een vergroting)

Succes met je keuze.

groetjes Mariska

Hoi,

Mijn schoonzusje heeft haar borsten laten vergroten. Niet omdat ze borstvoeding heeft gegeven maar omdat ze voor haar te klein waren. Ze is er erg blij mee. Ze voelt zich veel zekerder. Maar laat je goed informeren. Je hoort namelijk vaak de positieve kanten maar de negatieve kanten hoor je vaak niet.  
Ik vind het ook heel duur. Mijn schoonzusje heeft 4500 euro betaald en het blijft ongeveer 15 jaar goed. Daarna moet het vervangen worden. Maar je hebt ook andere methodes.
Mijn schoonzusje heeft best veel kritiek gekregen maar ze is er zelf heel blij mee en dat is het belangrijkste. als ik jou was zou ik het niet meteen doen. Misschien worden je borsten wat steviger met bepaalde oefeningen??

Veel succes Groetjes

Terug
Bovenaan