een rare vraag over borsten

hoi danielle

toevallig dat je daar nu over begint want ik heb volgende week m'n consult bij de chirurg ik zou voor mijn zwangerschap m'n borsten vergroten de operatie stond al gepland vorig jaar  8dec was de datum..maar ik bleek zwanger dus het kon niet doorgaan

in mijn zwangerschap kreeg ik super mooie volle borsten en was super trots maar helaas nu 4maanden later zijn het ook theezakjes geworden en ben ik er helemaal niet blij meer mee en als ik in de spiegel kijk word ik gewoon verdrietigdus toen zei mijn vriend als jij het zo gaarg wil dan doe je het gewoon!

doe het ook alleen voor mezelf en wat een ander zegt heb ik schijt aan ben 22jaar heb een super mooie baby en wil ook lekker in m'n vel zitten

a.s januari gaat het gebeuren en ga ik van een A70 naar een mooie C!!!
kan niet wachten...
en als je het echt graag wilt wie houd je tegen is jou lichaam en jij(en je vriend/man) moet er naar kijken.
 heb veel vriendinnen die het ook hebben gedaan en echt niet extreem maar gewoon mooie volle borsten en laten we eerlijk zijn wie wil dat nou niet??

hoop dat je er wat aan hebt!!

groetjes marielle

hey marielle

wat leuk zeg wat een fijne reactie
hoeveel kids heb je
en wat voor cup had je hier voor
ben erg blij met mij kids
maar vind ook belangrijk om zelf goed in me vel te zitten
en ik doe er echt super veel  aan
sport 5 keer in de week
en ook ik kijk dan in de spiegel en denk oohh
vind het gewoon ook belangrijk onderdeel van een vrouw en wil mij
volle c cup terug
heb nu een slappe b
merk ook tijdens de sex dat ik altijd bezig ben met me borsten
me vriend zit er niet super veel aan
maar hij doet het wel en dat maak me echt onzeker

vind ook dat het een hoop geld is das ook mij twijffel
zal het zo doen
en hoor dat je prijsverschillen erg verschillend zijn
en je wordt bij zo intake geinformeerdt met je wat je mogelijk heden zijn

soms denk ik was er maar een wonder middal dat ze gingen groeie he
nou gaat er iets in wat je om de 15 jaar moet laten vervangen

hoe is dat intakegesprek bij jou gegaan

hoop een reactie te horen vind echt fijn dat ik niet de enige ben die zo denk
danielle

oja wat ik nog vergeet te zeggen

de implantaten die ik neem hoeven nooit meer vervangen te worden ze zijn in een druppel vorm dus heel natuurlijk en vooral als ze al opgerekt zijn...ze kunnen nooit lekken. ik betaal nog geen 2800 euro en laat het in brussel doen de voor en nazorg is in utrecht ze zijn daar onwijs aardig en je wordt heel goed begeleid.
(ik ben al is op consult geweest en heb alles wat ik wilde weten toen gevraagt!)

heb je adresse
en een naam
ben echt nieuwschreeuwig
ik woon naast rotterdam en jij
utrecht is wel te rijden

mijn intake ging er goed voelde me erg onzeker toen ik daar was helemaal toen m'n bh uit moest maar het was een vrouw en zo lief ze hebben daar allemaal voorbeelden van borsten en verschillende maten je krijgt een bh aan en daar doen ze de implanten inom je een idee te geven ik vond het ook fijn dat ik door een vrouw geholpen werd want eerlijk is eerlijk die kijken er toch anders naar en praten je niet groter aan dan nodig is!

ook wordt de operatie met je besproken hoe ze te werk gaan en mag je alles vragen.

ook ik ben super blij met m'n zoontje maar idd wat je zegt je wilt je toch mooi en vrouwlijk voelen en borsten spelen daar een grote rol bij.. en met de sex probeer ik het altijd zo te draaien dat mijn vriend ze niet goed ziet en dat is eigenlijk belachelijk en dat vind hij ook maar toch dat is een gevoel en dat gaat er echt niet uit!

ik had voor mijn zwangerschap een krappe a70 in mijn zwangerschap een goeie d80 met stuwing zat ik op een E en nu een hangende A

linea esthetica heet het.

kijk maar is op de site www.lineaesthetica.nl
 ik woon in den haag en utrecht is idd goed te doen

Terug
Bovenaan