Een rijmende naam.. Teus de Heus.. Kan dat?

<p>Wij zijn zwanger van een zoontje en vinden de naam Teus super gaaf, maar mijn man heet de Heus met zijn achternaam en dus zou het Teus de Heus worden. We zijn voornamelijk van mening dat als kinderen willen pesten, ze toch wel iets vervelends kunnen verzinnen, ook al kunnen wij niet zoveel andere rijmende dingen verzinnen.. maar wat zouden jullie doen? </p>
 
Persoonlijk zou ik het absoluut niet doen omdat ik het niet vind klinken, ze kunnen er makkelijk Teus de Kneus van maken. Ik denk niet dat jullie zoon blij zal zijn met z’n naam. 
 
Ik zou het ook niet doen als ik in jouw schoenen stond. Is het een idee dat de kleine man jouw achternaam aanneemt ipv de achternaam van je man? ? 
 
Nee, ik zou het ook niet doen. Ik denk dat je jezelf moet afvragen hoe jullie het kind van de naam zal vinden. 
 
Ik zou het ook niet doen. Zelf vind ik Teus ook niet zo'n leuke naam maar dat is ieder persoonlijk natuurlijk.  Het is jullie kindje dus doe vooral wat voor jullie goed voelt! 
 
Zou het ook niet doen. Ze vinden altijd wel wat om te pesten maar op deze manier maak je het ze wel een stuk makkelijker. Zou dan eerder voor Teun kiezen. 
 
ik zou het ook niet doen.. eerlijk gezegd lijkt het zo wel een grap, alsof je een lachertje van je eigen kind maakt (sorry) Ze vinden idd altijd wel een manier om te pesten, maar zo is het wel heel makkelijk. En ik zou persoonlijk niet blij zijn als ik de telefoon altijd op zou moeten nemen met: Teus de Heus. Klinkt echt een beetje raar. Teun kan daarintegen wel heel goed!
 
Terug
Bovenaan