Een sieraad voor mama

Hebben jullie een sieraad voor jezelf in naam van je kind(eren)?
Toen Isabelle geboren is hebben we een parelhanger gekocht met een ketting. Die draag ik nu bij bijzondere gelegenheden en die krijgt isabelle als ze volwassen is. Tijdens de zwangerschap van Charlotte kreeg ik van mijn man met kerst een ring met een parel erop. Die past bij die ketting. Deze ring krijgt Charlotte als ze volwassen is.
Ook hebben beide kinderen een armbandje met hun naam erop.
Nu vind ik het zelf leuk om nog een sieraad te hebben met allebei de namen erop. Hebben jullie zoiets of ideeen daarvoor?

Groetjes Babybelle

Na het overlijden van Danique heb ik een gouden bedelarmbandje gekocht met een bedeltje eraan met daarop Danique gegraveerd. En na de geboortes van Patrick en Ilona heb ik voor hun ook een bedeltje gekocht. Je hebt ze natuurlijk ook in het zilver. Dit armbandje draag ik dag en nacht en doe ik dus nooit uit

Ik zal wel veroordeeld worden, maar ik neem een tattoo.
Niet met naam, maar met betekenis.
Niet op een zichtbare plek, maar een plek voor mij.

Dus geen sieraad maar wat anders haha

Gr Saskia

Saskia, mijn man wil graag ook een tattoo, daar wachten we wel mee tot de baby is geboren. Dus raar is het niet hoor.

Ik heb van mijn man een bedeltje gekregen voor aan mijn bedel armband bij de geboorte van Eline. Voor mijn oudste heb ik die van mijn ouders gekregen. Ik draag de armband niet zo heel vaak, maar ik hecht er wel erg veel waarde aan. Zo heb ik een klavertje vier van mijn ouders gekregen toen mijn relatie met de vader van de oudste op de klippen liep, een sleutel toen ik mijn eerste eigen huis kreeg, enz enz.

Eline heeft een gouden armbandje met haar naam. Die wil ze nu niet meer om. Ze draagt liever haar zelfgeregen houten kralenketting en armband. Tja.

ik heb van Bram een fotohanger, ee hele mooie hanger met een foto van hem erin gegraveert!
echt super mooi
en mijn man heeft een tattoo , 1tje met een betekenis, dit was omdat weeindelijk na zoveel jaar zwanger waren en daarna heeft hij 1tje laten zetten van zijn sterrebeeld Steenbok en Bram zijn sterrebeeld Kreeft en in 3d vorm zodat Bram zijn sterrebeeld mijn man zijn sterrebeeld vastpakt met daaronder de naam Bram natuurlijk...........
ook ik wil zelf graag ooit een tattoo laten zetten maar omdat ik nu bezig ben met afvallen, en ik nog wel evenjes zal doorgaan met afvallen wacht ik nog een poos want ben bang dat de tattoo dan niet meer mooi zal zijn na heel wat kilo's lichter

liefs ilona

Ik ben zelf niet zo van de sieraden, vind het wel mooi hoor, maar draag het zelf niet.
Ik had al een tattoo van een roos op mijn enkel en daar heb ik vorig jaar de naam van Daniëlle boven laten zetten in kleine sierletters.
Daniëlle zelf heeft van opa en oma een armbandje gekregen met haar naar erop, die draagt ze alleen met speciale gelegenheden.

Groetjes van Sonja

Ik heb ook een bedelarmband. ER hangen 3 bedeltjes aan 2 met de namen van de jongens en een hartje en dat symboliseert de miskraam die ik voor de jongens kreeg.

Ik heb een zilveren hanger, met alle drie de namen erin, en de datum van onze trouwdag..Die kregen we vorige jaar, op onze trouwdag van de kids.
Ik draag hem ook maar weing eigenlijk..
Heb wel met moederdag vorig jaar een Pandora armband gekregen..en de eerste drie bedeltjes erbij..En ja,,twee meisjes en een jongetjes bedeltje..erg leuk!!
Die vind ik super, en ben daar erg blij mee.
Ik heb er zelf nog wat bijgekocht inmiddels, Allen met een betekenis voor mij

Gr Rina.

Terug
Bovenaan