Een sieraad voor mama

Mijn vriend heeft ook een tattoo met in maoristijl de naam van Benthe en binnenkort komt daar de naam van Diede ook bij. Ikzelf zou wel een armband willen met van de kinderhoofdjes er aan voor allebei de dames een bolleke!!

Groetjes Martine

ik heb een hangertje (jongenshoofd) met de naam ikenna op de achterkant gekregen kort na de geboorte uit naam van mijn zoon hahahah, deze ketting heb ik dag en nacht om en ikenna zegt nu steeds dat hij die heeft gekocht toen hij baby was.

grt jolanda

Ik heb bij de geboorte van de kinderen van mijn man steeds iets moois gekregen. Bij Sarah kreeg ik een ketting en oorbellen heel fijn met twee kleuren goud en een briljantje ertussen. En nu na de geboorte van Shira heb ik weer oorbellen en een ketting gekregen, nu een RVS ketting met een hartje eraan met daarop de twee hoofdjes van de kids gegraveerd en de oorbellen zijn hangers met op 1 een fotootje van Sarah en op de ander een fotootje van Shira ongeveer van dezelfde leeftijd. Echt super mooi vind ik ze en ik draag het met veel trots en plezier!

groetjes Tamar

Ik heb een mooie gouden ketting met hanger gekregen (rechthoekig waar 2 voetjes uit zijn zeg maar) en daar staan de namen op en achterop de geboortedatum.

groetjes Mariska

Uhm...ik heb helemaal niets aan sieraden speciaal voor Lindy....
Nou geef ik ook niet zo heel erg om sieraden hoor.

Heb wel een keer een vriendin een bedeltje gegeven voor haar pandora armband met een fotootje van haar zoontje erop. Errug leuk!

Sammie

Ik heb een bij de geboorte van Fenneke een aanschuif ring bij mijn trouwring gekregen met haar naam en de geboorte datum erin. Bij de geboorte van Florijn heb ik ook weer een aanschuif ring gekregen met zijn naam en de geboorte datum.
Nu draag ik dus mijn trouwring en de ringen van de kinderen aan mijn ringvinger. Deze heb ik dag en nacht om.

Ik heb van mijn ouders een piepklein gouden voetje gekregen en mijn vader heeft daar zelf Kyan in gegraveerd (ze zijn ook juwelier) aangezien ik zelf ook kan graveren weet ik hoeveel moeite dat heeft gekost op zo'n klein oppervlak, dat raakte me enorm!
De hanger bestaat origineel uit twee voetjes maar de andere hebben ze eraf gehaald en die ligt appart bij pa in de kluis voor het geval er ooit een tweede bijkomt..

groetjes Sas

Bij pure & timeless hebben ze een heel leuk parelarmband setje voor mama en dochter
https://www.pureandtimeless.nl/parelsieraden-sets/parelarmband-set-voor-moeder-en-dochter

Terug
Bovenaan