een speciale topic voor happy, en special thanks to loth!

Jeetje bren, overal appelmoes over, das wel makkelijk ja als het dan wel gegeten wordt. Maar, nu zit jij dus met de gebakken peren ......ik was ook altijd zo n IK LUST HET NIET typ. Maar, toen ik op mezelf ging wonen was dat al snel over !!!!!! Kan moeilijk iedere dag hetzelfde eten he. Eeet smakelijk straks ....

xxxxxxxxx

Oh jee uitkijken dus! haha nee hoor, wij hebben daar ook vlees gekocht, maar tot nu toe altijd wel goed hoor.

Het was van dat vers gesneden boerenkool waar dat jakkiejasses in zat.
We zijn er wel weer even van genezen eerst hahaha.

Och Bren, hij is niet de enige hoor! Die van mijn zus is ook precies zo, overal moet appelmoes over haha klinkt me bekent in de oren zeg!

Nou meiden eet smakelijk hoor!

Doei doei liefs Yvonne

Ja dat snap ik zeg !!!! ZOu ook niet meer hoeven. Heb nu net heel die zak boerenkool na staan kijken haha. Mijn ouders hebben ook eens een peister in de sla gehad, zo n zak van de ah !!!! Bah bah bah...

xxx

Ja jakkes vies zeg! Hahaha heb je alles gecontroleerd? Ik eet het ook echt niet meer als ik het niet helemaal gecontroleerd heb van tevoren!

Die  stampot met spinazi  a la cream hebben we een keer gegeten  totdat mijn pa een kever op zijn lepel  na binnen wilde werken. Hahaha als ik daar aan terug denk dan vergaat je het direct weer he? Nooit heb ik van die diepvriesblokjes weergekocht hoor!

Boerenkool.. Sla..

Nee, dan maar een pot appelmoes! Wahahaha!!!

En ff zonder dollen, als je dat porum ziet van hem als ie iets niet lekker vind,
Nou echt dan lig je gevouwen op de grond van het lachen. Wat een miesmuis!

Maar goed, ik zit idd met de gebakken peren.
Zo doe ik het dus niet met onze dochter, ze is 2 en heeft nu al een vreselijk kieskeurig mondje.. Maar appelmoes gaat er niet overheen! Puh..

xx

Ja Happy,  jij ook eet smakelijk hoor! Niet meer aan denken hoor!

Terug
Bovenaan