Een steeds lichter streepje op de zwangerschapstest?!

Lieve dames!!

Aangezien ik sinds een paar dagen bloed verlies, niet veel maar ook niet heel weinig doe ik al een paar dagen en zwangerschapstest.

Ik heb afgelopen jaar en miskraam gehad en ben heel onzeker over alles.

Nu had ik ongeveer 5 dagen terug nog een knaltest maar bij iedere nieuwe test is deze de afgelopen dagen steeds lichter uitgeslagen... Het streepje is nu zo licht alsof het de eerste dag is waarop je positief test... (test ook met ochtendurine super licht).
Ik zou nu 3 echte weken zwanger zijn dus in de medische wereld zijn dat dan 5 weken en over een paar dagen ben ik dan ongeveer 6 weken..

Betekent dit iets?
Heeft iemand dit meegemaakt?

Vrijdag mag ik gelukkig naar de gynaecoloog want die bloedingen maken me zo ongerust en die testen stellen me ook niet echt gerust...

Heel veel liefs xx

Hoe lang is het geleden dat je een moskraam heb gehad het kan soms zijn dat jelang posetief test tot de hgc uit je lichaam is soms 7 weken na de miskraam ,je kan ook heel langzaam hgc aanmaken waar door je testen nog niet echt knal zijn.
Hoop dat je snel zwanger ben!

Na miskraam al witte testen gehad en ook onder behandeling van verschillende artsen dit is een nieuwe zwangerschap dat staat vast ook vanwege hcg metingen begon met 17, toen 136 en laatste keer 396 dit is goed en mooi en zelfs tussen 17 en 136 flinke bloeding gehad, toch blijft het maar stijgen .vorige week donderdag was ik voor het laatst daar, dus als ik vrijdag daar ben zou 6336 een mooie meting zijn van hcg… Nog 1 nachtje (niet) slapen….. pffff en nu ook nog dit…

Sorry maar bloed en een lichte test lijkt mij een slecht teken.. je test zou volgens mij niet lichter moeten worden met toenemend hcg.. sterkte en ik hoop dat ik ongelijk heb.

Dat hoop ik ook hahahhaha,
ben heel internet door aan het spitten, het komt wel eens voor... lees veel verhalen die duiden op een slecht teken maar ook verhalen met een goed eind!!

Na de eerste mega heftige bloeding (kon nog amper van wc af komen) dacht ik ook dat dat het einde was maar, niks bleek minder waar te zijn...

Heel vreemd maar ik en blijf een goed gevoel hebben, bij de vorige miskraam was dat heel anders...

Het is afwachten denk ik en zo min mogelijk stressen... ???

Straks toch naar een digitale test doen er stond bij mij 2-3 weken dus als dat er nog steeds staat of 3+ dan is alles goed… volgens mij meet die wel enigzins de hcg waarde maar die goedkope testen die ik nu heb daar is gewoon een streep een streep denk ik, verloskundige zei tegen iemand een zwangerschapstest kan je niet gebruiken om de voortgang van je zwangerschap vast te stellen.. dom dat ik dat zo heb gedaan.. mijn gevoelige borsten worden/ blijven gevoelig dat was bij vorige miskraam snel weg…Ik voel me nog zwanger en ik ben positief.. straks ff digitale test en dan voel ik me weer oké (die zal wel goed zijn) ???❤??

Ja indd als de digitaal test zeg 3+ dan loop het goed op en moet je niet druk maken heel spannend .Ik heb zelf ook een miskraam gehad ben nu 39.4 en ik had ook nog oud bloed van de vorige miskraam zag ze op de echo en toen een curretage gehad ze zag toen ook bij de echo dat er nog bloed zat , dat kan nog van zelf op lossen maar kon ook zo zijn dat ik het bloed ook nog kon verliezen en dat had ik toen ook en moest mij echt niet druk maken alleen als je echt menstruatie krampen krijg en bloed toe neem dan zal ik vandaag bellen dat je echt echo wil dan is het geen goed teken.

Dat is ook tegen mij gezegd? niet druk maken alleen bij buikpijn en of heftig bloedverlies..

Ik had nu net nog een test gedaan die is alweer donkerder dan 2 uur terug...

Ik maak me niet al te veel zorgen meer hahaha...
Straks digitale test denk dat die meer met hcg meeting te maken heeft dan die goedkope strips...

Komt goed, ik wens jou iig van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap, nog ff op de tandjes bijten en je hebt een wondertje in je armen liggen...

Heel veel liefs xxx

Terug
Bovenaan