Een steeds lichter streepje op de zwangerschapstest?!

Ik heb in september een vroege miskraam zo bleek na de echo ik had ook bloedingen masr drie dagen achter elkaar positieve testen en met bloedprikken ook nog hcg in mijn bloed dus na 3 weken echo gepland was dan 7w+2 maar op de echo was niks meer te zien van een zwangerschap dan zakt de grond onder je weg als he dat hoort deze gynaecoloog was heel kil de je er daarna andere gynaecoloog gecrasht en die zei als je een miskraam heb gehad kun je nog een paar dagen positief testen hoop voor jullie dat het wel goed gaat maar ik wil  je alleen behoeden voor een erge teleurstelling duimen dat het goed is 

Als je een flinke bloeding hebt gehad kun je het ook al kwijt zijn. Sorry... Zit niks anders op dan de echo afwachten en beide opties open houden. 
Het duurt soms even voor het zakt. En symptomen zeggen helemaal niks over of je een miskraam krijgt. Ook elke miskraam is weer anders. Je kunt echt na het sterven van het vruchtje nog een tijd symptomen houden. Een test hoort gewoon op te lopen als het goed zit. 

Dat klopt, bij mij waren de testen na de miskraam al een aantal keer helemaal wit. Bij verschillende artsen onder behandeling en de nieuwe zwangerschap is een feit, betekent alleen dat die fout kan gaan zoals bij iedereen...

Morgen eindelijk echo!

Fijne avond en bedankt voor je berichtje!!

Liefs?

Als je veel HCG aanmaakt kun je ook last hebben van het Hook effect. Je urine verdunnen met de helft water kan er voor zorgen dat je test weer donkerder uitslaat, wellicht kun je dat nog proberen? Ik heb het zelf ook gehad namelijk dat mijn test lichter was na 6 weken, toen met water weer een knaltest!

Interessant!

Vandaag is de dag dat ik naar de gynaecoloog mag!

Gister had ik eventjes mijn breekpunt,
Langer wachten had ik niet gekund.

Vandaag zing ik het liedje eventjes uit en wacht ik netjes af,
Misschien krijg ik vanavond alle uitslagen en staan we paf.

We hopen op goed nieuws maar proberen realistisch te blijven,
Nu ga ik douchen en hou ik op met schrijven.

Heel veel liefs xxxx

Success vandaag! Ik duim voor je.
Wat ik wil zeggen is niet lullig bedoeld. Ik zag je berichtjes (bijna?) elke dag verschijnen. Ik begrijp je angst volledig, ik moest toen ook 2 weken wachten totdat ik wist of het goed zat maar ik denk dat elke dag een nieuwe berichtje posten zal hier niet helpen. We zijn geen deskundigen en we kunnen je geen antwoord geven. Je bent heel gestressed wat niet goed is voor de kleine spruit. Misschien is het beter als je een beetje afleiding zoekt, een comedy kijken of een boekje lezen. Dan gaat de tijd sneller en de stress is een beetje minder. Nogmaals success vandaag.

Terug
Bovenaan