een streep is een streep????

dames ik wordt gek!!!!! snap er niets meer van!!
vannacht om 2 uur!!!! heb ik weer geplast (ook wel vreemd al dat geplas 'snachts, maar goed ben nerveus dus slaap misschien wat onrustig) en je zie echt alleen waar t streepje moet staan mijn mannetje heeft t ook gezien, maar dus heel heeeeeeeeel heeeel vaag. maar met een andere dipsticktest van een ander merk. zag ik weer niets!!!
Ik ben, volgens mij, nu pas 1 dag overtijd. (moest het gisteren worden, dus dan ben je nu toch 1 dag?) een vriendin van mij zegt dat als ie ne negatief is dan blijft ie dat ook! maar ja ik heb helemaal niet t gevoel dat ik t moet worden! ga maar een dure test kopen en zaterdag weer testen!
Waarom heb ik dit nou weer!!!
Herkent iemand dit? wil ik nou gewoon te graag?!?!?!
HELP!!!
dikke kus Ella

Dit is wel erg he?! Je gevoel gaat je op een gegeven moment ook voor de gek houden...
Ik denk dat ik, hoe moeilijk ik weet dat het is, toch even een paar dagen zou wachten...
Als het dan echt raak is, zul je niet ongesteld worden en na een dag of 3 alsnog een positieve test hebben...
Heel veel succes met wachten !!! !!!

AMTB

ja erg he?! en ik ben al zo'n twijfel kont!!!
duim voor me!!
dikke kus Ella

Ik ga heel hard voor je duimen dat je zwanger bent!!!

Liefs Anouska

Dank je! waarom kan nou niets simpel zijn!
ben nog steeds niet ongesteld!

hoi daar,
wat je vriendin zegt is niet waar hoor.ik ben ook zwanger geweest(helaas ging t mis) en ik had pas na een week een duidelijke test.waarschijnlijk heb je een late eisprong gehad en heb je nog maar heel weinig hcg in je urine.maar jij bent echt wel hardstikke zwanger.zo ging t bij mij ook.en mn vriend zag dat vage streepje de eerste keer ook wel,maar hij geloofde het niet.de tweede week een clear blue test gehaald(die zijn super!!)en toen had ik een dik kruis.ik zei tegen mn vriend:zo beter dan?
ik had ook nog van die supergoedkope testjes van internet maar die deden het ook nauwelijk,terwijl ik toch echt hardstikke zwanger was.nog ff geduld,over een week heb je zekerheid.alleen duurt een week nu lang he .
groetjes kari

Succes Clammgirl!!
Ik duim keihard met de anderen mee voor je!!!
Dan moet het gewoon goed gaan!!

Liefs Linnepinnie

jullie kunnen trots op me zijn. ik heb vandaag niet getest!! wil echt verschil zien, met die vorige testen.een vriendin van me heeft t zeer vage streepje ook gezien!!! dus nu ga ik morgen weer testen. ik weet dat er eigenlijk 3 dagen tussen moeten zitten, maar ik ben ook maar een mens hoor. en dit is the limit!!

Nu duim ik voor een dikke vette streep!! echt heel spannend hoor! Maar eigenlijk denk ik stiekem dat t wel goed zit!

dikke kus allemaal en veel succes!!!

Terug
Bovenaan