Een streep is een streep?

Gefeliciteerd joh!! Wat ontzettend fijn!! 

Ik heb gister nog met een digitale CB test getest en er kwam ook bij mij een duidelijke zwanger in beeld! Heel blij mee.

@ superjuffie, je kunt inderdaad al testen. Je hebt kans dat hij al zwanger aangeeft en zo niet, niet getreurd, dan kan het dus gewoon nog net te vroeg zijn. 

Wat fijn @Phet! Zodra je met clearblue een positieve test hebt is het echt definitief naar mijn gevoel.
Ik heb net uit mijn werk getest met een test van DA huismerk. Daar staat echt op dat je hem pas kan gebruiken op de dag dat je menstruatie begint. Hij gaf dus ook negatief aan. Hebben jullie ervaring met die test?
Al een week lang heb ik echt last van mijn borsten. Normaal voel ik ze ook niet in mijn bh maar nu drukken ze er continu tegenaan. Mijn vriend zegt dat ze er anders uit zien dus je zou haast denken dat het toch raak is..
Over twee dagen maar testen met een andere test!

Hi Superjuffie,

Ja inderdaad, zodra die test aangeeft dat het ‘raak’ is, dan is dat gelijk duidelijk. Zo fijn!

Er zit veel verschil in testen. Ik heb geen ervaring met de DA variant. Wel bestaan er verschillende early/sensitive test waarbij je al paar dagen eerder kunt testen. Overigens geeft de CB met wekenindicator ook aan dat het al vanaf 5 dagen voor menstruatie kan. Alleen neemt de betrouwbaarheid met 2% toe naarmate je dichterbij de datum komt. Het beste blijft denk ik om te wachten tot DE datum maar goed, dat is mij dus ook niet gelukt ???‍♀️

https://postimg.cc/mtJYKFy2
Vandaag 16dpo met een heeeeel klein beetje ongeconcentreerde urine omdat ik te graag m'n knal test wilde ! 
Een streep is dus echt een streep!

Terug
Bovenaan