Een streep...

A

Anoniem

Guest
...is een streep?!

Lieve dames,

Vanochtend getest! Waarom? Nouja, omdat ik m'n NOD eerder verwachtte dan de 10 april die ik had opgeschreven, eigenlijk zondag 8 april. Vanmiddag gaan we naar m'n schoonouders (het hele weekend) en om heel eerlijk te zijn had ik niet zoveel zin om daar een eerste test te doen.

Vannacht heel levendig gedroomd dat we zwanger waren (doe ik altijd als ik de volgende ochtend wil testen), en om 7.45 was ik wakker en moest ik nodig plassen! Tsja, dan er maar uit en meteen testen.

Binnen 1 minuut... niks. Na 2 minuten... niks. Ik wou het al opgeven, maar pak na 4 minuten de test en bekijk hem in het licht. En wat zie ik?! Een tweede streep! Licht, dat wel, maar hij staat er toch echt... (had stiekem gedacht het ik er nooit één zou zien, t is moeilijk geloven zonder te zien ;))

Ik loop de slaapkamer binnen, man zegt: Wat is er? Je loopt teleurgesteld... Dus ik vertel dat ik getest heb en dat hij maar even mee moet komen kijken. Verbaasd hangen we op onze vrije dag rond 8.00 's morgens boven de test. Ja, hij staat er echt!!

Heel bizar dat het nu raak lijkt te zijn. Ondanks dat we nog niet zó lang bezig waren, is elke witte test weer een teleurstelling. Ga zondag weer testen en als die streep duidelijker is, hebben we de familie een nieuwtje te vertellen!

(en dan word ik ook nog tante ergens deze week!!!)

Het kwartje is nog niet helemaal gevallen, hoewel ik het wel super bijzonder vind!! Jeej!

Liefs en iedereen fijne Pasen gewenst!!

Hey meis,

Ik zeg heeeeel voorzichtig gefeliciteerd!!
Ik duim heel hard dat de streep steeds donkerder mag worden en je super zwanger mag zijn!!!
Hou ons op de hoogte

Liefs Ram24

Hey meid,

Ook ik wil je alvast heel voorzichtig feliciteren!
Hoop echt dat de streep donkerder word!!

Liefss

Gefeliciteerd meid!
Hoop dat ie zondag beter te zien is de streep.
En dan op naar de dec. club.

Liefs, Peet

Van harte meid! Ja als je voor je nod test heb je kans op een lichte streep, maar je zult zien als je over een paar dagen nog eens test, de test donkerder wordt.

Welkom bij de club, gezellig!!!

feli meid hoop dat je zondag een dikke vette streep heb hahaa

Terug
Bovenaan