Een streep...

Een streep is een streep.

Gefeliciteerd meid!!!

En welkom bij de december mamas

Lieve Emilie-Ann,

Meid, een streep is een streep en let maar op: die streep wordt steeds donkerder! :)
Yoehoeeeeee!!!!!!! Alvast gefeliciteerd zeg! Wat is dit leuk!!! Nog een 'bekende' bij de mama-club van December! Niu, jullie paasdagen zijn al heeeel bijzonder.

Liefs Lynn.

ik hoop me over 6dagen ook te melden bij de dec mama's wowww... eerst op mijn test een streep zoeken hihi

Hai allemaal,

Thanks voor jullie (voorzichtige) felicitaties :) Ga de komende dagen nog es testen, maar ga er vanuit dat ie wel donkerder wordt...

Trouwens, vanmiddag aangekomen bij mn schoonouders, maar waren niet van plan om vandaag al iets te zeggen. Eerst maar es een knaltest. Op een gegeven moment hebben we het over onze nieuw bekleedde trap en geverfde overloop en ik laat foto's op mn telefoon zien. De eerste foto's doorgeschoven (van de test), maar drie foto's verder stond er toch nog eentje tussen!! Rooie kop, tsja, dan maar t hele verhaal vertellen :)

Ze waren blij en ontroerd (wel duidelijk gemaakt dat t super pril is!)...

@decembermama's, ik kan niet wachten ;-) jullie zijn een gezellige club volgens mij!!

Liefs

Gefeliciteerd meis,....tot in het decemberforum!!!Gezellieeeeeeeeeeeee!!!!!Geniet ervan!Dikke kus Nancy

Spanend een streep is en streep ik had eerst niks en de 2test was BAM een dikke vete streep yyeeehhh doe rustig aan en geniet er van ,,,,dikke knuff marie

Terug
Bovenaan