Een streepje was een streepje toch ;-)

A

Anoniem

Guest
Ja dus me niet kunnen beheersen en het is nog beloond met een streepje ook. Durf het dus niet te geloven omdat ik altijd pijn in mn borsten heb voor NOD nu dus ook en toch een streepje. Nu denk ik direct weer owww zal morgen toch maar ongi zijn! Dus 1dag voor NOD positieve test! Wow ben dus werkelijk zwangger. Mocht ik bloed verliezen dan ist een vroege miskraam, maar moet dus positief denken he :) Hoop dat het blijft zitten hahaha. Streepje is zichtbaar dus redelijk positief op een telefoon moeilijker te zien maar zo heel goed. Dus als ik niet ongi word over 2 of 3 dagen weer testen voor een knal streep. Dus ja ik ben zwanger na 5 pogingen! Pff kan et niet geloven.

Groetjes mamaa29

ja dank je wel allemaal. Alleen we zijn nog een btj van mmm ja. En ga weer zitten surven en lees dan dat je vaak als je voor je NOD test je gewoon ongesteld word. Weten jullie er meer van? Owww amper zwanger en al onzeker pff erg he.

Hee meid,

Gefeliciteerd!! Super goed nieuws! Ik testte 5 dagen voor nod al positief en idd, het is misschien niet de slimste move omdat de meeste miskramen ontstaan in de aanloop naar nod (merk je dan ook niet) maar goed, aan de andere kant......zekerheid heb je pas als je kindje na 9 maanden op je buik ligt.

Uiteraard heb je over 2 a 3 dagen een knalpositieve test, je lichaam gaat nu als een malle hcg hormoon aanmaken.

Liefs Lynn (nov/dec tweeling mama)

Ja Lynn dank je wel! Ik ga als ik niet ongi ben de volgende test op vrijdagochtend doen. Ben eerlijk gezegt wel bang dat ik morgen ongi word maar ene kant ben ik misschien wel al over tijd. Normaal gesproken is mn cyclus 30 dagen vorige maand was tie 28 dagen dus conclusie of het is een keer voorgekomen dat tie 28 dagen is of pak de gemiddelde dan dan heb je dag 29 das vandaag. maar ja kan dus van alles zijn meestal echt 30dagen dus ja. Angstig zou ik toch wel blijven. Hoe is het met jou? Ben super benieuwd, hoever ben je nou? 18 weken he of 20 al? Weet je al wat het zijn?

Groetjess mammaaa29

Ik denk ook dat je zwanger bent hoor... dus kleine felicitaties alvast!
Hopelijk straks een dikke vette test. En die onzekerheid, dat blijft de eerste 12 weken, of eigenlijk wel tot het eind (20 wk echo, laatste kwaaltjes, gaat de bevalling goed etc). Dus probeer ook te genieten.
gr.
Wenser

dank je wel Wenser! Vrijdag weer testen als het nog nodig is. Betrap me zelf wel op heeel veel wc bezoeken en erg grote plassen. Begint dat nu al?? hahaha

Terug
Bovenaan