Een streepje was een streepje toch ;-)

Oh meid, het is spannend he? Maar ik durf wel bijna met zekerheid te zeggen dat je zwanger bent! :) Begrijp dat je het nog niet helemaal durft te geloven dus op naar vrijdag voor die KNAL test!
Met mij gaat het wel oke hoor.....athans met de twins gaat het super goed! Gister 20 weken echo gehad en alles ziet er goed uit met de ukkies en ja....we weten het geslacht :) Ik zelf heb helaas Lumbale instabiliteit en daardoor enorme rugpijn en ben dus ook veel minder gaan werken, merk dat ik de meest eenvoudige dingen niet meer kan maar goed....heb 2x per week fysio (1x bekken en 1x rug) maar het helpt helaas niet echt.

Meid, ik duim voor je maar het zit wel goed hoor!
Liefs Lynn.

P.s Ik pies me al die weken al een slag in de rondte dus dat is ook een bekend symptoom.

thnx joh ben echt benieuwd! Ben ook super benieuwd wat je krijgt Lynn hahaha. Maar zo te zien hou je het lekker voor je zelf! Nou spannende tijd!

Hup weer naar toilet.

groetjes mamaa29

Gefeliciteerd meid, ik denk dat het wel goed zit hoor. Veel plezier bij de maart-mama's.

Liefs

van harte gefeliciteerd!!!! je bent hartstikke zwanger hoor!!!!

Gefeliciteerd! En ga van het positieve uit want de kans is groter dat het goed gaat, dus probeer daar je vertrouwen uit te halen!

geniet ervan!

thnx meiden voor het positieve, sinds vandaag af en toe wat pijntjes en vaag gevoel in mn vagina.. ja is 6jaar geleden dat ik zwanger was precies rond de zelfde tijd uitgerekend ook erg grappig nu 16dagen korter. Vraag me af je gaat nu natuurlijk van alles voelen. Steekjes pijntjes maagpijn. Vraag me af is het spanning of maakt mn baarmoeder zich klaar. Elke keer als ik plas kijken of ik geen rood aan tref erg ben ik he.. maar verder voel ik me ok.

Groetjes mamaa29

Gefeliciteerd Mamaa29!!!
Dat je over 9 maanden maar een heerlijk wondertje in je armen mag houden!!

Liefs

Terug
Bovenaan