Een SuperWens

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben nieuw hier en zoek contacten om lekker te babbelen en me kunnen helpen
met een dilemma. Ik wordt juni 19 en mijn wens naar een kind is super STERK!
Ik kan nergens anders meeer aan denken dat het gewoon niet meer leuk is. Ik heb een
hele lieve vriend waarmee ik sinds kort over me wens heb gesproken en hij wil het ook al een hele tijd maar durfde neit te beginnen. Maar nu ik erover nadenk doe ik er wel goed over? Zou ik wel een goede moeder kunnen zijn? Ik weet het niet ben ik niet te jong om het aan te kunnen?? Ik weet gewoon echt niet meer wat te doen.

Ik heb prikpil en die is tot juli en zou heel graag willen stoppen en dan gaat er natuurlijk
ook ween een tijd overheen voordat ik echt zwanger kan worden want heb gelezen dat het met prikpil wel van 6 -10 maanden kan duren waar ik van baal want dat wist ik niet.

Vraagje: Weet iemand misschien ook of dat gelt las je maar 1x de spuit heb gehaald?

Maar buiten dat zou ik heel graag een kleine willen hebben HELP MIJ!

Veel Liefssss Mama1989

hoi mama 1989

Ik had ook al heel jong een kinderwens srik niet dat was al op mijn 14de
Ik voelde gewoon dat ik heel jong moeder wilde worden
Maar wist ook dat 14 wel veel te jong was dus heb lang gewacht voor mijn gevoel dan.
Toen ik 18 werd besloot ik en mijn vriend om voor een kindje te gaan
Ik had al vanaf mijn 12de de pil dat is natuurlijk anders dan een prik pil
Maar we hebben er een jaar over gedaan om zwanger te worden dat is erg lang keer op keer een teleurstellig.maar op mijn 19de raakte ik dus echt zwanger we waren in een verhuizing bezig dus was even niet bezig met zwanger worden.En ja hoor ik werd dus zwanger.Ik ben nu 22 bijna 23.En heb een pracht van een dochter om me heen lopen.En ik heb ook een onzekere tijd gehad dat ik dacht zal ik wel een goed moeder zijn zal ze me wel acepteren zal ze me herkennen als ze er is.Ik was zo onzeker.Maar ik kan je vertellen het is me allemal mee gevallen ik vind persoonlijk dat ik het best goed doe.Het is een vrolijke en spontane meid en heb niet het idee dat ze te kort komt.En volgens mensen om me heen doe ik het ook goed.En het enige wat ik doe is mijn gevoel volgen wat ik denk dat goed is.En meestal heeft je gevoel wel gelijk en komt alles wel goed.Sommige geloven niet in en moeder instinkt maar ik denk dat idereen een verborge talend heeft in opvoeding van kinderen.En daar zal je zelf achter komen als het zover is.Ik weet ook van een vriendin van mij die had ook de prik pil die moest dus weer terug om hem te halen en ze wilde hem niet geven aan haar omdat ze dachten dat ze zwanger was omdat ze steeds duizelig was en misselijk.Ze moest eerst van de huisarts een test doen.En wat bleek ze was zwanger.Dus bij haar is het heel snel gegaan na de prik pil.Ik denk dat het dus bij iedereen anders is en dat het gewoon het zelfe is als bij een gewone pil de een is gelijk na de eerste keer zwanger en de andere doen er een jaar over of nog erger nog iets langer.Nou meid hoop dat je wat aan mijn lange verhaal heb gehad.En wens je heel veel succes met zwanger worden.
P.S volg je eigen gevoel en trek je niets aan wat anderen er van vinden en zeggen

Hey JMV

Ik ben juist heel blij met je lange verhaal! Het geeft me echt de spirit om ervoor te gaan en me idd niks van aan te trekken van wat andere mensen zeggen. Vindt het ook heel knap van je.

Ik heb nu ook echt van ervoor gaan en kan echt niet meer wachten!
Ik heb gewoon al spullen aangeschaft zo erg is het en ja we hebben onze planning al
dat we juli zoude beginnen maar ja he kan ikmet me1e ronde beginnen al ik nog mentrueer dus dat snap k ok niet echt met die prikpil wanneer het noukan?

Groetjess

ik denk dat je gewoon kan beginnen als je menstuatie afgelopen is
Ik denk dat het hetzelfde zal zijn als een gewone pil.
Het is natuulijk moeilijk omdat je in juli  weer zou moeten gaan voor de prik pil
Dus dan zal er misschien tot die tijd nog wel die stof in je lichaam zitten waardoor het niet zal gaan lukken.Maar je kan het lijkt mij toch gewoon proberen
lukt het niet tot juli weet je in iedergeval waardoor het komt.en kan je daarna voor het eggie gaan.Maar misschien zit er nu nog wel zo weinig stof in je lichaam dat het wel in een keer raak kan zijn.Wat dat bedreft is het lichaam soms zo raar en zit het zo raar in elkaar allemaal.De een word door de pil zwanger de ander word gelijk na ronde 1 zwanger en weer een andere die moet er ongeveer een jaar over doen.En  er zijn  ook nog mensen waar het helamaal niet bij lukt en die moeten dan proberen op een medische manier zwanger te worden.ik zit nu ook in een onzekere situatie.Want mijn vriend en ik willen heel graag voor een tweede kindje gaan.En we hebben in mei deze maand dus besloten om er voor te gaan.maar nu voel ik me misselijk me borsten zijn gevoelig en heb steken in mijn onderbuik.Het lijkt er op dat het raak zou kunnen zijn.Maar de test zegt nog van niet.Het is ook wel te vroeg om het te testen denk ik.Maar ja het kan ook zijn omdat ik het zo graag wil dat ik het me verbeeld.Ik hoop dus volgende week meer zekerheid te hebben.Want dan moet ik ongi worden en word ik het wel weet ik dat het niets was en word ik het niet ga ik nog maar een keer testen.En over wat de mensen buitenaf zeggen.Ik heb me vooral zorgen gemaakt wat mijn moeder er van vond.En toen ik het gezecht had viel het wel mee eigelijk.Ze zij en  wat nu?Ik zij nou ik wil het houden en groot brengen.In het begin vond ze het raar.maar na 3 maanden had ze het ook een plekkie gegeven en vond ze het helmaal leuk.Ze ging heel vaak met me mee winkelen en is zelfs ook bij de bevalling geweest.De mensen zullen wel gewoon even schrikken maar als ze aan het idee gewend zijn zal het verder wel mee vallen allemaal.En er zijn er altijd die negatief er over blijven praten maar daar moet je geen aandacht aan geven.Wat zecht leeftijd nou tegewoordig nog.Helemaal niets toch.je voelt zelf of je het aan kan en of je er aan toe bent.
En ik herken ook met alles al kopen ik begon op mijn 15de al met baby spullen te kopen.steeds een klein dingetje :) nou meid heel veel succes en hoop dat je snel zwanger bent

Heyy heyy

is het dan slim dat ik zo een ovulatietest ofzo iets koop dat ikkijk want denk haast niet dat ik zwanger raak voor juli met die prikpil!

En spannend man dusje zit nu even in een sannende fase? ik hoop vor j dat het zo isjo :D
maar idd je kan het ook voelen omdat je het zo graag wil een kindje dan ja

En je heb al een kleintje leuk hoe ervaarde je dat???
j/m ???? En hoe oud is hij /zij??

Ja je moeder is er wel goed mee omgegaan 1e reactie is altijdboos maar ja mijn paps is overleden en mijn moeder is ook hier heel ver vandaan ofzo dus ben nemand uitleg schuldig. wat ik wel jamer vindt doet wel heel veel pijn maar ja isniet anders.

groetjesss

Hey nog vraagje en KDV gaat jou kleintje daar nar toe?
zijn de kosten darvan heel hoog? of betaal je maar een gedeelte en hoe moet je dat
regelen?? dat lijkt me allemaal zo moeilijk
en daardoor wordt ikzo onzeker dandenk ik van kan ik het wel:S wordt k wel een goede moeder want bv een vriendin van mij is pas bevallen zo een leuke spruitje echt een poepie ik durf haar vast te houden maar dan vraagt ze om uit te kleden en in bad te doen nouik durf dat niet:S is toch heel raaar:S en dan wil ik moeder worden:S
hoe doe ik dat met me eigen kind
ze zeg ja met eigen kind is anders durfde dat ook neit ouhoe ik haar zo zie helemaal ervaren:Sook haar 1e kind trouwens

en dan weer een vraagje haha als ik vervelend ben gwn zeggen
van dat
ovulatietesten
temperatuur eisprong

weet wel dat is maar zie iedereen erove pratenen raak heleaal dor de war
ik denk dat ik te moeilijk denk zou jeme misschien kunnen uitleggen hoe dat allemaal
in z'n werk is enzo om zwanger te woredn etc?? ik schaam me er ontzettend om maar
echt ik denk dat ik te moeilijk denk dan nodigis heb het natuurlijk op school gehad maar ja LANG geleden en heb me er noit mee bezig gehouden tot me kinderwens en wist niet dat dat er allemaal bijkwam kjken

Ik zou persoonlijk nog niet een vruchtbaarheids test kopen  
misschien leer je je lichaam wel zo goed kennen dat je zo'n test niet nodig heb
Zou tenslotte zonde zijn van je geld.Je kan op www.babybabbel.nl  een vruchtbaarheidscalculator test doen en dan kan je ongeveer uitrekenen wanneer je op het vruchtbaarst bent.Ik heb ook gehoord dat je kan temperaturen (zelf geen ervaring mee).
Je kan dan altijd als het niet lukt of als  je onzeker bent het proberen met een vruchtbaarheids test.Ik heb een dochter van 2,5 en ze is niet naar een kdv gegaan ben een thuismoeder en ben dus eigelijk altijd bij haar.Ze gaat nu wel sinds 2 maanden naar de peuterspeelzaal en dat kost voor 2 halve dagen in een week 36.50 per maand.
Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook altijd heel veel vragen gehad en was ook heel onzeker doe ik het wel goed zal ik het wel goed doen.Ik had ook niemand in mijn omgeving waar ik wat aan kon vragen want mijn moeder wist alles niet meer van toen.En verder was ik de eerste die een kindje verwachte.Dus heb ik eigelijk heel veel informatie uit boeken gehaald en ben ik veel gaan zoeken op google.En op deze forums heb ik ook wel heel wat tips vandaan gehaald.Ik vind dit ook wel het fijnst omdat het ervaringen zijn van moeders en die meestal meer kloppen dan wat boeken zeggen.Ik  ben tijdens mijn zwangerschap ook heel bang geweest want heb mijn kindje nooit voelen bewegen schoppen of iets anders.Ik heb haar nooit gevoeld.Dat maakte me zo vaak onzeker en bang ik dacht echt heel vaak leeft ze nog wel.Is misschien rot maar ja dat ga je toch echt denken als je niets voelt.gelukkig ging alles goed.Ik kreeg met 5 maanden zwangerschap hoge bloeddruk en met 7,5 maand ben ik in het ziekenhuis opgenomen omdat ze me in de gaten wilde houden.Met 37 weken hebben ze me met gel ingeleid dat was om 8:15 en om 18:20 is ze geboren.Ze was 2400 gram en 46 cm dus was erg klein.Mijn vriendin had net een maand eerder ook een dochter gekregen en toen we bij haar waren vroeg ze of ik haar vast wilde houden nou dat durfde ik ook niet.Maar toen ik mijn kindje in mijn armen kreeg durfde ik het wel het was gewoon een gevoel.Alleen zal je in het begin heel erg voorzichtig zijn met alles met aankleden in bad doen enz.maar daardoor ben je een slechte moeder als je heel voorzichtig bent.Dat gaat vanzelf ook wel weer over als je er wat meer aan gewend bent en het kindje er wat steviger uit ziet.Ik heb trouwens ook al heel lang geen contact met mijn vader dat is met ruzzie verkeerd gegaan en heb hem nu al 3 jaar niet meer gezien dus hij heeft mijn dochter ook nooit gezien is best erg moeilijk.Maar ja er is zo veel gebeurd dat het ook niet meer zal goed komen.En gelukkig heb ik mijn moeder wel daar ben ik erg blij mee maar die band is echt gegroeid tijdens mijn zwangerschap.Daar voor had ik bijna altijd ruzzie met haar vanwege mijn vader blabla lang verhaal maar  toen ik zelf zwanger werd ging ik haar steeds meer begrijpen.nou ik wens je heel veel succes en hoop dat het snel raak mag zijn Ik hou je op de hoogte hoe het bij mij zal gaan en hoop dat je er wat uit kan halen uit mijn lange verhalen :)

Terug
Bovenaan