Een SuperWens

geeft niet vind het niet erg
Ik vind het juist wel gezellig
Maar heb zelf geen ervaring met temperaturen
Maar volgens lezen en wat ik begrijp
is tijdens je eisprong je temeratuur iets hoger en dan weten ze dus wanneer de eisprong is als je temperatuurd.
En meestal ben je het vruchtbaarst een week na je ongesteldheid
even makkelijk gezecht
Of wat ze ook wel zeggen twee weken vanaf de eerste menstruatie dag  
 het heeft ook allemaal  weer te maken met hoe lang je cycles duurd dat is dus vanaf het moment dat je ongi word tot het moment dat je het weer moet worden
hoeveel dagen dat zijn en meestal is dat 28 dagen maar kan ook 29 30 zijn
Maar daar moet je denk ik nog even achter zien te komen denk ik na het onpillen zeg maar.Maar ik ga altijd uit van 1 week na de ongesteldheid :) dan is toch vaak je eisprong.En het beste is ook om dan om de  twee dagen te knutselen hoe ze dat hier noemen.niet iedere dag want de zaad is beter als je het om de twee dagen doet
en de zaad blijft ongeveer een week in je lichaam in leven.
En met de berekeningen op die calculator klopt het ook steeds bij mij.

oja en je hoeft je   niet te schamen
Ik vind het al heel dapper dat je het durft te vragen
En wil je graag antwoord geven op je vragen als ik er antwoord op weet natuurlijk
misschien vind je het ook fijner om prive te praten vind ik ook goed als je dat fijner vind
ik zit ook heel veel op hyves weet niet of je dat ook heb?
misschien wel leuk
en op mijn hotmail zit ik niet zo vaak maar dat is
caliqula@hotmail.com  je kan altijd een mail sturen die lees ik wel iedere dag

Heeyy

Oke dat is weeer een hoop informatie voor mij jaa ik schiet er zeker mee op ! ben wel blj om te horen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is en bang ben om babytjes vast te houden en ik zie dat ik van jou ook al veel kan leren ! . ik wil ook beginnen met foliumzuur had er over gelezen en aangezien ik niet meer ga halen ! maar ja zie danwel .. !

En van ik denk ook dat het beter isom me lichaam beter te leren kennen idd heb je wel gelijk in ja !      

Je moet me zeker op de hoogte houden hoe dat loopt bij je wil dat heel graag weten natulijk en ik laat jou ook wel weten hoe ver het is etc.

Kan echt niet wachten totdat de kleine leeft in me buik ik vndt het haast ongelooftlijk om mezelf zwanger te zien als ik eraan denk is zo raar ik? zwanger? grote buik? kind? ahahahaha heel raar maar laat me helemaal glimlachen en een gelukkig gevoel geeft me dat. Nou als hetkindje er is dan helemaal haha

was natuurlijk ook bij jouzo toen jij jekleine spruit voor het eerst zag?

Oke ja zoals die eisprong enzo had ik liever wel prive gevraagd hahaha maar ja is al gebeurd ja zalzeker e-mailtjes sturen als het om prive dingetjes gaat en niet openlijk erover durf te praten.

Mijn mail is leesa_rosario@hotmail.com voor als jj ooit ook een mailtje sturen wil :D

het kan geen kwaat om foliumzuur te gaan slikken
Aangezien je toch heel graag een kindje wil en er mee wilt beginnen
Het is juist heel goed als je daar al mee begind
Ik zag ook dat ik wat in mijn hotmail naam ben vergeten dus hier nog ff een keer
caliqula4@hotmail.com
was de 4 vergeten hihi
Nou ik voel me nu nog steeds vaag een beetje misselijk en nog steeds steken in mijn onderbuik en mijn borsten voel ik ook nog steeds licht gevoelig zijn
Ik hoop echt dat het zo is over een paar dagen zal ik het weten :)
kan niet wachten net als bij jou word ik al helemaal vrolijk van het idee
en heb al namen verzonnen en heb al een heleboel luiers ingeslagen ik ben er al zo mee bezig.In mijn hoofd denk ik heel te tijd aan een kindje.Maar moet nog wachten tot het echt zo is.

Oohh zoo echt spannend voor jou jooo:D ik hoop voor je dat het zo ver is
Ja idd het maakt me helemaal vrolijk alleen ik moet nog even wachtenn
ik ben ook al allemaal dingen aan het kopen echt ik kan het gewoon niet laten
ik moet gewoon evennaar binnen om wat te kopen ik was met me vriend gisteren
in de stad beetje wandelen en ja hoor ik moest naar binnen fglippen gelukkig wordt
hij er niet gek van en vindt hij het ook leuk hij had het trouwens gekocht hihi
ik hoefde het niet te betalen.:D

Oja ik ben naar kruidvat gegaan voor foliumzuur maar ik weet niet welke
is kruidvat merk ook goed?? die vrouw zei tegen mij dat ik jhet via me huisarts moet doen maar genoeg vrouwen die dat niet hebben gedaan :S dus ik weet even net wat te doen?

super leuk dat jullie allebij het zo graag willen
Dat is  een  goed teken
En gewoon lekker doen alle spullentjes kopen en alvast leuke dingen kopen
Voor de toekomstige baby.
Je kan het maar alvast hebben
En ik heb zelf niet die van de kruitvat ik heb  bij de  etos dagravit mama en baby gehaald
En daar zit gewoon alles in wat je dan nodig heb.
Gravitamon is ook goed die word vaak door de vk toegewezen en kan je ook gewoon bij de etos of kruitvat halen.
Ik heb ook nooit gehoord dat je voor foliumzuur naar je huisarts moet
Want je kan het gewoon in de winkel kopen.
fijne dag vandaag en hoop dat je snel zwanger bent

Hey

Ja ik vindt het ook super dat we er allebij zo achter staan
we kunnen echt niet meer wachten nou dan haal ik die gewoon gravitamon
wat je zeg die door VK wordt aangewezen nog bedankt
En jij ook nog een hele fijne dag

En hou me op de hoogte heh :D zal ikook zeker doen :D

Terug
Bovenaan