een tip

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben ramona ik ben van het januari forum
en ik lees dat er veel vrouwen zijn die heel graag zwanger willen worden dus ik heb mischien wel een goeie tip ik ben in april gestopt met de pil en heb het zo gedaan moest   de laatste pil in nemen voor dat ik ongi moest worden ben gewoon ongi geworden
 en ben toen gaat klussen niet bijna gedacht dat ik een 1 keer zwanger zou zijn dus het was wel een verrassing dt het raak was hopen dat het bij jullie ook werkt groetjes ramona

ja leuk, maar snap er niks van
Wat wil je hier mee zeggen dan ????

xx Bambi

nou dat wil zeggen heelveel vrouwen denken ja waneer zullen we gaan stopen met de pil en dan ga je er steets aan denken waneer ben ik zwanger en ik en mijn vriend haden zo van ik moest 25 april  toch stopen met de pil want ik moets mijn ongi hebben toen zij mijn vriend laat de pil toch staan want ik wil er nog wel eentje bij dus ik dacht waarom ook niet dus ike wachten dat ik ongi was was28 april ongi en ben ik niet meer aan de pil gegaan dus ik had   zo van ik word  toch niet in een keer zwanger  dat duurt nog wel even dacht ik ik heb er niet aan gedacht  tot ik op een morgen in bad was gegaan want mijn moeder was er toen ook van waneer moest ik nou ongi worden dus ik op de kalender gekeken en ja hoor was overtijd 2 weken dus ik een test gedaan zwanger ik dacht dat kan niet ik heb al 2 kinderen en bij hun duurde de dat heel lang voor ik zwanger was ik de vk gevraagt en zij zegt dat zal wel komen ondat ik er niet zo mee bezig was denk ze dus dat wil zeggen als je er veel mee bezig bent dan duurt het langer

Das een lul verhaal.

Ja sorry niet beledigend voor jou bedoeld, maar het zegt echt helemaal niks.
Ja je hoort het wel vaker. ja die en die was er niet mee bezig en daar lukte het, en ja bij haar lukt het niet want ze is er teveel mee bezig. Pure ONZIN.

Het heeft toch echt met geluk te maken en of je lichaam er klaar voor is. De een doet er nu eenmaal wat langer over als de ander.

Het is echt heel fijn dat jij er geen seconde mee bezig bent geweest, miss omdat je er al   2 heb. Maar vooral voor de gene die nog geen kinderen hebben, die kunne niet stoppen   met de pil en er vervolgens niet meer aan denken totdat ze ongie moeten worden. Beetje raar ook.

Voor jou heel leuk echt waar. geniet ervan en veel plezier.

xxx Bambi

Ben heel blij voor jou ramona dat het zo snel gelukt is, en dat je er verder niet bij na hebt gedacht en toen inenen zwanger bleek.
Helaas moet ik het met Bambi eens zijn, er zijn zelfs studies naar gedaan, vertelde mijn gyn. dat het dus echt niet scheelt of je er wel of niet mee bezig bent.
Daarnaast hebben sommige vrouwen, waaronder ikzelf, ook nog te maken met verminderde vruchtbaar heid, en of ik er nou wel of niet mee bezig ben, spontaan zwanger worden zit er voor mij niet in. Dus moet eerlijk zeggen dat ik het ook nog wel een beetje kwetsend vind ook, begrijp me goed: ik weet dat je dat niet bewust hebt gedaan of gezegd. Maar soms is er meer voor een zwangerschap nodig dan er niet over na denken.................
Groetjes Rimke

Ik vind het ook een beetje een onzin verhaal. Sommige meiden hebben gewoon mazzel en andere moeten iets langer wachten op een klein wonder. Ik heb zelf al een dochtertje van nu 3 jaar en heb er toen 18mnd over gedaan. Stond er toen weinig bij stil dat ik bezig was voor een kindje. Na 1jaar bezig te staan ging ik er pas veel aandenken van ooooh mijn ongi blijft uit dus wie weet. Nou dus dan had ik toen ook gelijk zwanger moeten zijn. Ben nu sinds 10 mnd bezig voor een 2de en ben een hele tijd van het forum weggeweest om er niet bij stil te staan teveel. Heb me eigen toen volledig op het Bakkeren gestort en het heeft achteraf niet geholpen, daarom ben ik dus maar weer gezellie hier terug gekomen op het forum.

Patricia

Jeetje,

Ik dacht: Ik kijk even op het   forum. Wat ik hier nu allemaal lees?!@#$%^&*

Ik vind dit echt een beetje een raar topic.

Ten eerste vol met taalfouten (ik kon er bijna geen touw aan vast knopen )
Ten tweede schrik ik wel hoe er geschreven en gereageerd wordt.

Ik ben zelf wat langer bezig en denk...was het allemaal maar zo simpel. Beetje confronterend en kwetsend is het wel.

Hopelijk laat iedereen elkaar in zijn waarde en weet ook iedereen dat niet alles vanzelfsprekend is!

Bij de ene is het ook gewoon gelukkig  meteen raak (wat natuurlijk fantastisch is) en bij de ander duurt het inderdaad wat langer...helaas.

x-vlinder

Ik begrijp er helaas ook niet veel van...  Maar dat komt eerder doordat er helemaal geen leestekens e.d. gebruikt zijn. Het is één groot verhaal, die idd meer met geluk te maken heeft. Sorry, vindt het wel super voor je dat je zo snel zwanger bent geraakt!!

Terug
Bovenaan