een tip

Ik snap er ook geen bal van hoor  Wat is nou eigenlijk de tip ? Dat je geluk moet hebben ? Of er niet teveel mee bezig moet zijn? Laten we vooropstellen dat als je besluit om met bv de pil te stoppen het toch in je hoofd zit ........... en sneller zwanger worden als je er niet mee bezig bent geloof ik ook niet in. Ik ben vrijdag bij de ha geweest en die zei ook dat dit niet waar is. Bij een bevruchting moet er gewoon zoveel op het goede moment kloppen !!!! Ik begrijp dat je dit waarschijnlijk niet bewust hebt gedaan maar, er zijn er hier genoeg bij waar alles niet loopt zoals gedacht, die zijn al lang bezig of lopen bij een gyn., voor die mensen is dit niet echt de goede tip denk ik. In ieder geval gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan

happy

kan me aansluiten bij jullie,snap er ook echt geen fluit van.
zit vol met taalfouten  echt een beetje een raar berichtje.
het hangt gewoon aan een aantal factoren af en geluk.
zit nu zelf in ronde 8

x

Sommigen hebben nu eenmaal geluk! Toen wij eraan begonnen in oktober 2003 hadden wij zoiets van: we zien wel. Wij gingen er dus niet vanuit dat we gelijk of snel zwanger zouden zijn. Wij waren er dus helemaal niet zo mee bezig.
Het heeft 26 maanden geduurd voordat ik zwanger was! Wel nog zonder medische hulp. Bij ons was het raak in de cyclus waarin we heel weinig hebben gevreeën, allebei half ziek waren. Ik voelde mijn eisprong en we wilden die kans toch niet laten lopen! en ik was dus zwanger. Dus ik geloof ook niet dat het wat uitmaakt of je er veel of weinig mee bezig bent. Er zijn zoveel factoren die moeten kloppen.

Groetjes,
mv Tijs

lief bedoeld maar wat een onzin..
Bij onze eerste was ik ook binnen 2 maanden raak maar nu ben ik meer dan een jaar bezig. Doe niets anders dan de vorige keer..
Zij is blijkbaar erg vruchtbaar!
Heeft dus echt niets te maken met wanneer je met de pil stopt en of je er nu veel mee bezig bent of niet..

Hoi Zwartebizon,

BEDANKT voor de goede tip.

Ik ben van het Oktober forum en heel af en toe lees ik hier mee.
Maar wat ik hier nu lees, nou sorry hoor.
Ik moet hier echt even op reageren.

Ten 1ste: er is echt geen touw aan vast te knopen aan jou stukje, taalfouten en geen leestekens. Het is 1 groot blok met woorden

En ten 2de: Zwartebizon, weet jij eigenlijk wel waar je het over hebt?

Zwanger worden heeft HELEMAAL NIETS met "het er niet mee bezig zijn" te maken.
Was het maar zo simpel allemaal.
Je stopt met de pil..........je denkt er niet meer aan..........ga lekker sexen.....en hup..........je bent zwanger......

Wij zijn 2,5 jaar voor dit wondertje bezig geweest maar na het lezen van jou TIP weet ik wat we al die tijd fout hebben gedaan, en hoe we het aan moeten gaan pakken voor een 2de.

Denk je niet dat zwanger worden van een heleboel andere factoren af hangt.
De 1 heeft idd het geluk meteen of vrij snel zwanger te worden, een ander moet er wat meer moeite voor doen, een ander moet de hele Medische Molen doorlopen om zwanger te mogen worden en weer een ander wordt helemaal nooit zwanger.

Kruimel

hahaha.....ik moet hier eigenlijk alleenmaar om lachen. Er niet mee bezig zijn....wat een tip. Hoe komt het dan dat ik nog niet zwanger ben????Ben nog niet zo heel lang bezig, maar ook wij hebben zoiets van over een half jaar zien we wel. Maarreeehhhh nog niets hoor!!!
Vind het eigenlijk alleen maar kwatsend voor de meiden die al lang bezig zijn. Alsof zij iets verkeerd doen!!!!  Nou ik geloof er niet in.....
Meiden allemaal heel veel succes met zwangerworden en hopenlijk kunnen wij op onze manier snel volgen

gr Linda

Terug
Bovenaan