Een tip !!

ff dit ik las hier dat jolandaatje26 zei dat je een zetpil ook doormidden kunt doen en dan gewoon kunt geven ik wil daarvoor ff waarschuwen dit niet zomaar te doen, wij hebben dat ook eens bij een van onze dochters gedaan en die reageerde helemaal niet goed, ze viel helemaal weg en we kregen haar niet meer bij 112 moest worden gebeld, diepe ellende. Gelukkig is alles goed afgelopen maar zou goed kijken wat je doet en altijd advies vragen... hadden wij ook gedaan bij   apotheek destijds maar latere bleek dat het veerkeerde advies te zijn groetjes vanes

hoi,ojee dat is natuurlijk niet de bedoeling,dat is schrikken.gelukkig dat het goed afgelopen is.ik zal het cb wel vragen voor advies als ze haar prikjes krijgt,dan kan ik het alsnog halen die middag.
groetjes petra mv anouk

Hoi,

Morgen moet onze dochter voor het eerst haar prikjes halen. Schrik enorm van bovenstaande, gelukkig maar dat het goed is afgelopen! Zelfs ons CB adviseerde dit te doen!!!  Reden: was goedkoper, dan kon je de zetpillen alvast kopen voor na 3mnd, doormidden snijden als "halve dosis" en na 3mnd nog steeds gebruiken, dan hoefde je niet voor 1x een heel doosje zetpillen voor onder 3mnd te kopen!! Jaaah belachelijk toch als je dit soort enge en ernstige dingen zoals hierboven leest. Heb gelukkig goed advies gehad vanmiddag bij onze Etos in de buurt en die had 2 soorten: een homeopatische zetpil  van VSM en een medicinale zetpil voor onder 3mnd. Heb ze van VSM gekocht en denk dat ik deze waarschijnlijk vtv ga geven om idd de evt. ergste piek van koorst te voorkomen.
groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan