Een topic op het voorjaar 2007 forum

A

Anoniem

Guest
Dames: Dit bericht heb ik op het voorjaar 2007 forum gezet, was eigenlijk voor hier bedoeld, maar daar mogen ze ook weten hoeik er over denk!

Hoi hoi,

Er moet mij toch even iets van het hart hoor!
Ik las op het voorjaar 2007 forum, dat een vrouwtje al met haar kindje fietst, het kindje is 4 maanden oud!!!!! Gewoon in een fietsstoeltje voor op de fiets.

Ben ik nu de enige die vindt dat ze helemaal gek is geworden?!?!?!

Ik weet dat je niet over anderen mag oordelen, maar dit slaat alles!!

Groetjes, Marieke mv Lyanne

haha, heb je al antwoord daar? Tja..ik heb hier eigenlijk geen mening over. Als die vrouw de rug van haar kleintje wil verkloten is dat haar eigen keus...

Nee, heb nog geen antwoord, maar heb ook gezegd dat ze onverantwoordelijk bezig is! En ook dat ik me er eigenlijk niet mee mag bemoeien, maar ik vindt het zo erg voor het kindje als er iets mee zou gebeuren!

Heb ook aangegeven dat er zelfs kids van ons forum nog niet eens opde fiets hebben gezeten, terwijl die al veel ouder zijn.

Er ga er met haar ook niet over in discussie, wilde alleen bovenstaande even laten weten.

Gr. Marieke

hoi
ik vind het ook onverantwoordt
Lorenzo gaat morgen voor het eerst mee
op de fiets en hij is 9mnd en 1,5 week

groetjes
Bianca mv Lorenzo

tja je hebt wel gelijk, Milo zit ook pas sinds een week bij mij op de fiets en hij is nu 10 maanden en een week. Helaas zijn er een heleboel domme mensen op de wereld, het is natuurlijk ook echt absurd dat je een kind van 4 maanden op de fiets meeneemt!

Hi Dames,
Ook ik vind het niet normaal, maar ik vind wel meer niet normaal.
Ik heb ooit eens bij najaar 2006 gekeken, en daar was een vrouwke die haar tien DAGEN oude baby drie uur heeft laten krijsen. Zo iemand wil ik hier dwars door de computer heen trekken en eens even goed bijwerken.
Vind ik echt zielig, verder zeg ik er niks van, word ik veel te grof, ja ik leer het wel.
X

Nou, heb reacties gehad op mijn topic op het vj 2007 forum! Ze komen bijna allemaal voor die dame op, ik moet bij mijn eigen forum blijven. Wees maar niet bang hoor,was maar een eenmalige actie, hier is het veeeel gezelliger en hier mag je tenminste zeggen wat je wilt, daar zijn ze daar niet zo van gediend blijkbaar!

Het topic van dat vrouwtje was: Mee op de fiets
Mijn topic is hetzelfde als het topic hier.

Ben blij dat we hier wel mogen zeggen wat we willen, maar de dames hier "kennen" elkaar ook alwat langer!

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan